Obrazy do sypialni - Oryginalne dzieła sztuki Artystów na sprzedaż
Sprzedany
Obraz „Kosmos II” (2021) autorstwa Karoliny Sosnowskiej to unikatowa ilustracja artystyczna wykonana techniką mieszaną – akwarela, flamastry i kredka. Dzieło inspirowane jest motywami kosmosu, galaktyk i ciał niebieskich, tworząc niepowtarzalną interpretację rzeczywistości.
Sprzedany
Obraz „Taniec towarzyski” (2022) autorstwa Joanny Czajkowskiej to olej na płótnie lnianym o wymiarach 110 × 110 cm. Dzieło łączy malarstwo figuratywne i symbolizm emocji, ukazując człowieka w subtelnym półakcie i metaforze ruchu tanecznego.
Sprzedany
Obraz „Spacer” (2023) autorstwa Joanny Czajkowskiej to olej na płótnie lnianym o wymiarach 110 × 90 cm. Dzieło łączy malarstwo figuratywne z elementami realizmu magicznego i surrealizmu, przedstawiając człowieka w poetyckiej, symbolicznej formie.
Sprzedany
Obraz „Stereometria” (2023) autorstwa Joanny Czajkowskiej to olej na ręcznie robionym płótnie lnianym o wymiarach 110 × 100 cm. Artystka łączy abstrakcję z realizmem figuratywnym, tworząc dzieło pełne napięcia, geometrii i subtelnej zmysłowości.
Sprzedany
Obraz „Rekreacja” (2023) autorstwa Joanny Czajkowskiej to olej na płótnie lnianym o wymiarach 100 × 110 cm. Artystka łączy realizm magiczny i surrealizm w poetyckiej, symbolicznej scenie snu i refleksji nad stereotypami.
Sprzedany
Obraz „Diamentowa Bajka” (2023) autorstwa Joanny Czajkowskiej to ręcznie malowane dzieło olejne na lnianym płótnie. Łączy surrealizm z realizmem magicznym, przedstawiając człowieka w poetyckim, onirycznym ujęciu. Wymiary: 100 × 110 cm.
Sprzedany
Obraz „Kuszenie” (2020) autorstwa Jacka Wojciecha Poteralskiego to abstrakcyjna kompozycja wykonana techniką akrylu na płótnie. Dynamiczne formy i kolory nawiązują do natury oraz flory w pejzażu, tworząc harmonijną, pełną energii strukturę.
Sprzedany
Obraz „Oko Boga” (2019) autorstwa Jacka Wojciecha Poteralskiego to ekspresyjne dzieło sztuki abstrakcyjnej wykonane w technice akrylu na płótnie. Dynamiczna kompozycja barw i linii nawiązuje do duchowości oraz filozofii Vedic Art.
Sprzedany
Obraz „Mosty II” (2023) autorstwa Izabeli Siemiątkowskiej to dzieło wykonane w technice oleju i pasty woskowej na płótnie. Wymiary: 100 × 150 cm. Paleta w odcieniach szarości i akcentach błękitu tworzy refleksyjny i geometryczny klimat.
Sprzedany
Obraz „Betonkontakt II” (2023) autorstwa Izabeli Siemiątkowskiej to dzieło wykonane w technice oleju i pasty woskowej na płótnie. Stonowana paleta czerni i szarości tworzy subtelną, industrialną kompozycję z cyklu „Beton kontakt”.
Sprzedany
Obraz „Polish pantone IV” (2024) autorstwa Izabeli Siemiątkowskiej to dzieło wykonane w technice oleju i pasty woskowej na płótnie. Ciemne sylwetki roślin kontrastują z jasnym tłem, tworząc subtelny pejzaż w duchu minimalizmu.
Sprzedany
Obraz „Polish pantone V” (2024) autorstwa Izabeli Siemiątkowskiej to dzieło wykonane w technice oleju i pasty woskowej na płótnie. Wymiary: 100 × 150 cm. Paleta składa się z odcieni szarości, bieli i zieleni, co nadaje pracy chłodny i refleksyjny nastrój.
Sprzedany
Grafika „Doń Amanito” (2022) autorstwa Igora Chołdy to czarno-biała kompozycja abstrakcyjna wykonana tuszem na papierze. Dynamiczne linie i kontrast światła z cieniem tworzą obraz pełen ekspresji i głębi.
Sprzedany
Grafika „Dreamer” (2021) autorstwa Igora Chołdy to dzieło utrzymane w duchu abstrakcji geometrycznej, wykonane techniką tuszu na papierze. Kontrast czerni i bieli tworzy grę światła i cienia, nadając kompozycji głębi i ekspresji.
Sprzedany
Obraz „HG01” (2023) autorstwa Grzegorza Klimka to subtelna abstrakcja geometryczna w odcieniach różu i turkusu. Autorska technika artysty nadaje płótnu wrażenie pulsującej przestrzeni i głębi.
Sprzedany
Obraz „Gród” (2024) autorstwa Grzegorza Klimka to kompozycja abstrakcyjna wykonana w autorskiej technice na płótnie. Geometryczne formy i bogata tekstura tworzą hipnotyzującą strukturę przypominającą miasto lub architektoniczny plan.
Sprzedany
Obraz „Chodźże!” (2020) duetu Grażka Lange & Monika Hanulak to kolaż z kolorowego papieru wykonany metodą tradycyjnej wycinanki. Kompozycja z sylwetkami kotów na białym papierze offsetowym zachwyca lekkością i humorem.
Sprzedany
Obraz „Mucha?” (2021) duetu Grażka Lange & Monika Hanulak to ręcznie wykonany kolaż z czarnego papieru offsetowego, stworzony metodą tradycyjnej wycinanki. Kompozycja z sylwetką kota na tle ecru zachwyca prostotą i wyrafinowaniem.
Sprzedany
Obraz „Wchodzisz czy wychodzisz?” (2021) autorstwa duetu Grażka Lange & Monika Hanulak to dzieło wykonane z kolorowego papieru techniką tradycyjnej wycinanki. Kompozycja z sylwetką kota na kremowym tle zachwyca prostotą i graficzną precyzją.
Sprzedany
Obraz „Ompz” (2022) autorstwa Filipa Moszanta to ręcznie malowane dzieło w stylu abstrakcji organicznej, należące do serii „Rozbicia”. Powstał intuicyjnie, bez szkiców – pełen ekspresji, koloru i energii.
Sprzedany
Obraz „Riw234” (2022) autorstwa Filipa Moszanta to wyjątkowe dzieło wykonane techniką akrylu i tuszu na papierze. Dynamiczna kompozycja w stylu abstrakcji organicznej zachwyca kolorem, ruchem i ekspresją.
Sprzedany
„Winter/Zima 1” (2021) autorstwa Ewy Engler-Herer to obraz malowany temperą na papierze, otwierający cykl Winter/Zima. Łączy klasyczną technikę z nowoczesną wrażliwością, wprowadzając do wnętrza spokój i wyrafinowaną estetykę.
Sprzedany
„Winter/Zima 3” (2021) autorstwa Ewy Engler-Herer to obraz malowany temperą na papierze, stanowiący część cyklu Winter/Zima. Łączy klasyczną technikę z nowoczesnym wyrazem, tworząc dzieło pełne spokoju i równowagi.
Sprzedany
„Winter/Zima 4” (2021) autorstwa Ewy Engler-Herer to obraz malowany temperą na papierze, należący do cyklu Winter/Zima. Łączy klasykę i nowoczesność, wprowadzając do wnętrza spokój, harmonię i artystyczną elegancję.
Sprzedany
„Winter/Zima 5” (2021) autorstwa Ewy Engler-Herer to obraz temperą na papierze z cyklu Winter/Zima. Łączy klasyczną technikę z nowoczesną wrażliwością, wprowadzając do wnętrza harmonię i elegancję.
Sprzedany
„Winter/Zima 6” (2021) autorstwa Ewy Engler-Herer to obraz malowany temperą na papierze, należący do cyklu Winter/Zima. Łączy klasykę i nowoczesność, wprowadzając do wnętrza spokój, harmonię i elegancję.
Sprzedany
„Abstrakt V” (2021) Bożeny Tarasiewicz to ekspresyjna kompozycja, w której ciepła żółcień spotyka się z delikatnymi tonami szarości. Obraz emanuje światłem i harmonią, stanowiąc doskonały akcent do nowoczesnego wnętrza.
„Żółte pole z czerwonym budynkiem” (2022) Doroty Kiermasz to obraz akrylowy z elementami rysunku ołówkiem. Artystka tworzy geometryczną abstrakcję o symbolicznym wymiarze, w której pionek staje się alegorią człowieka w sieci zależności.
Sprzedany
„Searching” (2022) Elżbiety Kubat to ręcznie malowany obraz w technice mixed media – akryl i złocenie na płótnie. Utrzymany w pastelowych błękitach i szarościach, oprawiony we włoską ramę z białym i srebrnym wykończeniem, emanuje spokojem i elegancją.
Sprzedany
„Winter/Zima 7” (2021) Ewy Engler-Herer to obraz z cyklu Winter/Zima, wykonany temperą i gwaszem na papierze (30 × 45 cm). Subtelna kompozycja odzwierciedla poetycki nastrój zimowego krajobrazu, w którym światło i cisza tworzą własny rytm.
„Kompozycja Pionowa – Postać” (2021) Eugeniusza Gerlacha to obraz wykonany w technice mieszanej: olej i akryl na płótnie. Abstrakcyjna kompozycja o wymiarach 138 × 56 cm łączy geometryczną precyzję z refleksją nad ludzką naturą.
Sprzedany
„Kompozycja Błękitna” (1989) Eugeniusza Gerlacha to obraz olejny na płótnie o wymiarach 70 × 70 cm. Dynamiczna struktura i subtelne tonacje błękitu tworzą spójną, geometryczno-abstrakcyjną formę pełną światła i ruchu.
Sprzedany
„Odmęt / Depths” (2023–2024) Emilii Maryniak to obraz olejny inspirowany morską rośliną Posidonia oceanica. Dzieło przenosi widza w przestrzeń podwodnej głębi – pełnej ruchu, światła i organicznej harmonii.
Sprzedany
„Seagrass” (2024) Emilii Maryniak to obraz akrylowy inspirowany morskim ekosystemem i rośliną Posidonia oceanica. Dzieło stanowi wizualną refleksję nad równowagą natury, ruchem morza i delikatnością życia.
Sprzedany
„Dmuchawiec” (2022) Emilii Maryniak to subtelny obraz akrylowy inspirowany formą owoców Taraxacum. Efemeryczna, kulista struktura dmuchawca staje się metaforą kruchości, przemijania i odradzania się natury.
Sprzedany
„Posidonia Mandala” (2024) Emilii Maryniak to obraz olejny inspirowany rośliną morską Posidonia oceanica. Artystka tworzy wizualną mandalę natury – symbol cykliczności, oczyszczenia i odnowy ekosystemu.
Sprzedany
„Posidonia Plant” (2024) Emilii Maryniak to obraz akrylowy inspirowany morskim ekosystemem. Odwołując się do rośliny Posidonia oceanica, artystka tworzy wizualny symbol nadziei, harmonii i równowagi pomiędzy człowiekiem a naturą.
Sprzedany
„Praca na papierze” (2018) Emilii Maryniak to rysunek wykonany tuszem, stanowiący część projektu I WILL TELL YOU A TALE AND THE TALE WILL BE LONG. Dzieło jest spontanicznym zapisem procesu twórczego, w którym gest, linia i myśl przenikają się w poszukiwaniu harmonii z naturą.
Sprzedany
„Wandering” (2022) Elżbiety Kubat to abstrakcyjne dzieło wykonane techniką mixed media, łączące akryl, złocenie i różne media malarskie. Utrzymane w błękitach i złocistych akcentach, w białej ramie, zachwyca elegancją i nowoczesnym charakterem.
Sprzedany
„Thirst” (2022) Elżbiety Kubat to obraz wykonany techniką acrylic pouring. Płynne błękity i organiczne kształty tworzą abstrakcyjną kompozycję pełną energii i emocji. Oprawiony w ramę typu float z surowego drewna sosnowego.
Sprzedany
„Thirsty Tree” (2022) Elżbiety Kubat to abstrakcyjne dzieło wykonane techniką acrylic pouring. Błękitne odcienie i organiczne formy tworzą wizualną harmonię oraz głębię, a rama typu float podkreśla trójwymiarowy charakter kompozycji.
Sprzedany
„Motion 1” (2022) Elżbiety Kubat to obraz wykonany w technice pouring art. Artystka tworzy płynną, organiczną kompozycję inspirowaną ruchem fal i światłem odbitym na wodzie. Dzieło oprawione jest w elegancką ramę 3D.
Sprzedany
„Motion 2” (2022) Elżbiety Kubat to obraz wykonany w technice pouring art — dynamicznym stylu malarstwa akrylowego, w którym farby wylewane na płótno tworzą organiczne, płynne struktury. Dzieło utrzymane jest w chłodnej tonacji błękitów i prezentowane w efektownej ramie 3D.
Sprzedany
„Pionek czy gracz” (2021) Doroty Kiermasz to obraz z nurtu abstrakcji rzeczywistej. Minimalistyczna kompozycja przypomina planszę do gry, na której samotny pionek staje się metaforą człowieka mierzącego się z losem.
Sprzedany
„Pink 1” (2019) Doroty Kiermasz to obraz akrylowy z cyklu Podziały od-do kwadratu. Minimalistyczna kompozycja w odcieniach różu i błękitu oparta jest na diagonalnym podziale kwadratu – motywie symbolicznym dla poszukiwania równowagi i symetrii.
Sprzedany
„Pink 2” (2019) Doroty Kiermasz to obraz akrylowy z cyklu Podziały od-do kwadratu, w którym artystka łączy geometrię, minimalizm i emocję. Dynamiczne połączenie różu i błękitu tworzy nowoczesną, pełną energii kompozycję.
Sprzedany
„W poszukiwaniu przejścia” (2020) Doroty Kiermasz to obraz z cyklu Białe na czarnym. Systemy otwarte. Geometryczna abstrakcja o minimalistycznym charakterze łączy techniki akrylowe i rysunek ołówkiem, tworząc metaforę ludzkiej wędrówki i poszukiwania sensu.
Sprzedany
„Podróżnik” (2020) Doroty Kiermasz to abstrakcyjny obraz, w którym geometryczne formy i subtelne barwy tworzą metaforyczną opowieść o podróży, samotności i odnalezieniu siebie.
Sprzedany
„The Pink Explosion” (2023) Doroty Bojanowskiej to grafika wykonana techniką sitodruku, suchej igły i plam olejnych. Artystka tworzy wielowymiarową kompozycję inspirowaną estetyką amerykańskiej popkultury lat 40. i 50.
Sprzedany
„Pejzaż transcendentalny” (2024) Doroty Bojanowskiej to ekspresyjny obraz olejny, w którym intensywne barwy i dynamiczna forma tworzą wizję abstrakcyjnego krajobrazu o duchowym charakterze.
Sprzedany
„Bez tytułu” (2024) Doroty Bojanowskiej to ekspresyjny obraz olejny o silnej energii kolorystycznej i emocjonalnej głębi. Artystka łączy malarstwo z elementami graficznymi i tekstem, tworząc wielowarstwową narrację.
Sprzedany
„Abstrakt IV” (2021) Bożeny Tarasiewicz to elegancka kompozycja abstrakcyjna utrzymana w tonach szarości. Geometryczna forma i precyzyjnie zbudowana struktura tworzą dzieło pełne równowagi i głębi.
Sprzedany
„Abstrakt III” (2022) Bożeny Tarasiewicz to nowoczesna kompozycja utrzymana w odcieniach czerni i szarości. Minimalizm formy podkreśla emocjonalną głębię, tworząc dzieło pełne refleksji i harmonii.
Sprzedany
„Abstrakt I” (2022) Bożeny Tarasiewicz to dynamiczna kompozycja akrylowa, w której intensywna czerwień spotyka się z tonami szarości. Obraz emanuje energią, pasją i równowagą, stanowiąc idealny akcent nowoczesnego wnętrza.
Sprzedany
„Flower” (2023) Bożeny Knecht to subtelny i pełen wdzięku obraz akrylowy, przedstawiający piękno kwiatów w ujęciu artystycznym. Delikatna paleta fioletów i mistrzowska technika oddają harmonię natury i kobiecą wrażliwość autorki.
Sprzedany
„Za mało żeby żyć” (2021) Beaty Walczak to ekspresyjny obraz figuratywny utrzymany w duchu pop-artu. Artystka łączy minimalizm formy z głęboką refleksją nad kondycją człowieka w świecie pełnym izolacji.
Sprzedany
„Wewnętrzny Gwałt” (2018) Bartłomieja Martensa to mocna, introspektywna abstrakcja o psychologicznym ładunku. Zderzenie gestu, koloru i światła tworzy napięcie, które prowadzi od chaosu do oczyszczenia.
Sprzedany
„Dekadencja” (2005) Bartłomieja Martensa to ekspresyjny obraz o symbolicznym znaczeniu, ukazujący upadek i odrodzenie w wymiarze duchowym i estetycznym. To dzieło, które prowokuje do refleksji nad przemijaniem i pięknem w jego schyłkowej formie.
Sprzedany
„Metafizyka” (2017) Bartłomieja Martensa to malarska refleksja nad istnieniem i przemijaniem. W kompozycji łączącej figurację z abstrakcją artysta bada granice bytu, światła i formy, tworząc dzieło pełne symbolicznej głębi.
Sprzedany
„Oczekiwanie” (2020) Bartłomieja Martensa to ekspresyjny obraz o głębokim nastroju, łączący tradycję malarską z nowoczesną formą. Dzieło emanuje emocją, subtelnym napięciem i refleksją nad czasem oraz obecnością.
Sprzedany
„Absorbcyjna Sielanka” (2000) Bartłomieja Martensa to nastrojowa, refleksyjna kompozycja łącząca klasyczną wrażliwość z nowoczesnym językiem form. Subtelna gra kolorów i harmonijna konstrukcja wprowadzają do wnętrza spokój i poetycki rytm.
Sprzedany
„Egocentryzm” (2014) autorstwa Bartłomieja Martensa to ekspresyjny obraz o silnym ładunku emocjonalnym. Dzieło bada granice ludzkiego ego i samotności, łącząc elementy abstrakcji z symbolizmem i głęboką introspekcją.
Sprzedany
„Polowanie” (2022) Bartłomieja Martensa to ekspresyjny obraz wykonany techniką mieszaną – akryl, olej, tempera i tusz. Dzieło łączy klasykę z nowoczesnością, ukazując napięcie, dynamikę i symboliczny wymiar ludzkich instynktów.
Sprzedany
„Klify” (2022) autorstwa Anny Selerowicz to nastrojowy obraz olejny ukazujący samotny dom na szczycie monumentalnych klifów. Pejzaż łączy surowe piękno natury z refleksją nad miejscem człowieka w świecie żywiołów.
Sprzedany
„Samotna Skała” (2022) autorstwa Anny Selerowicz to minimalistyczny pejzaż olejny ukazujący piękno natury i siłę samotności. Skała pośród morza i klifów staje się metaforą wytrwałości i refleksji nad ludzkim doświadczeniem.
Sprzedany
Tryptyk „Migrena” (2023) autorstwa Anny Rendeckiej to trzy abstrakcyjne kompozycje wykonane techniką mieszaną na papierze. To ekspresyjna, emocjonalna opowieść o bólu, świetle i wewnętrznej sile – sztuka, która przekształca cierpienie w kolor i formę.
Sprzedany
„Kobieta w pomarańczy” (2023) autorstwa Anny Rendeckiej to ekspresyjny rysunek wykonany techniką mieszaną na papierze. Dynamiczne linie i nasycone barwy tworzą współczesny portret kobiety – pełen energii, światła i emocji.
Sprzedany
„Akt” (2021) autorstwa Anny Rendeckiej to ręcznie wykonany rysunek pastelą olejną na szarym papierze. Subtelne studium ludzkiego ciała, w którym delikatność koloru łączy się z wrażliwością i wyciszeniem formy.
Sprzedany
„Leśne Duchy” (2022) autorstwa Anny Rendeckiej to współczesny, abstrakcyjny obraz olejny na płótnie, składający się z dwóch części. Artystka tworzy poetycką wizję natury, w której zieleń i światło przenikają się niczym eteryczne duchy lasu.
Sprzedany
„Akt III” (2020) autorstwa Anny Rendeckiej to subtelny rysunek wykonany techniką mieszaną (ekolina, tusz, ołówek) na papierze. Dzieło stanowi ekspresyjne studium ciała i emocji, zachwycające delikatnością gestu oraz wyczuciem formy.
Sprzedany
„Migrena – Jesień” (2022) autorstwa Anny Rendeckiej to ekspresyjny rysunek wykonany techniką mieszaną (ekolina, ołówek, tusz) na papierze. Dzieło stanowi emocjonalną i introspektywną refleksję artystki nad własnym doświadczeniem bólu i światła jesieni.
Sprzedany
„Migrena – Lato” (2022) autorstwa Anny Rendeckiej to ekspresyjny rysunek wykonany techniką mieszaną (ekolina, ołówek, tusz) na papierze. Abstrakcyjna kompozycja łączy emocjonalne doświadczenie z energią i światłem lata.
Sprzedany
„Letnia Łąka” (2022) autorstwa Anny Rendeckiej to subtelny obraz olejny o wymiarach 100 × 81 cm. Abstrakcyjna kompozycja inspirowana naturą emanuje spokojem i harmonią, łącząc klasykę z nowoczesnością.
Sprzedany
„Łodzie i kutry 2” (2009) Anny Kordowicz-Markuszewskiej to ręcznie malowany obraz olejny na płótnie, inspirowany formami morskimi. Abstrakcyjna kompozycja w duchu postimpresjonizmu łączy kolor, rytm i emocję.
Sprzedany
„Cykl: Łodzie i kutry” (2009) autorstwa Anny Kordowicz-Markuszewskiej to ekspresyjny obraz abstrakcyjny wykonany techniką mieszaną – akryl i olej na płótnie. Ręcznie malowane dzieło o dynamicznej kompozycji i wyjątkowym charakterze.
Sprzedany
„Wylągi” (2014) autorstwa Anny Kordowicz-Markuszewskiej to abstrakcyjna martwa natura wykonana techniką olejną. Ciepła kolorystyka różu i brązu tworzy harmonijną, współczesną kompozycję.
Sprzedany
„Bez tytułu 2” (2020) autorstwa Anny Kordowicz-Markuszewskiej to geometryczna abstrakcja w intensywnych barwach czerwieni i zieleni. Ręcznie malowany obraz olejny o harmonijnej i nowoczesnej kompozycji.
Sprzedany
„Pocięty” (2022) autorstwa Anny Kordowicz-Markuszewskiej to ekspresyjny obraz olejny o dynamicznej, minimalistycznej kompozycji. Dominuje intensywna czerwień i rytm geometrycznych form.
Sprzedany
„Bez tytułu 6” (2022) autorstwa Anny Kordowicz-Markuszewskiej to nowoczesny obraz olejny inspirowany abstrakcją geometryczną. Dynamiczna kompozycja form i barw tworzy dzieło pełne energii i harmonii.
Sprzedany
„Bez tytułu 5” (2022) autorstwa Anny Kordowicz-Markuszewskiej to obraz olejny w nurcie abstrakcji geometrycznej. Harmonijna kompozycja beżowych tonów i powielanych form zachwyca rytmem i elegancją.
Sprzedany
„Bez tytułu 4” (2022) autorstwa Anny Kordowicz-Markuszewskiej to abstrakcyjny obraz olejny, w którym dominuje kolor błękitny. Subtelne rytmy i głębia ultramaryny nadają dziełu wyjątkowy charakter.
Sprzedany
„Bez tytułu 3” (2022) autorstwa Anny Kordowicz-Markuszewskiej to współczesny obraz olejny pełen rytmu, koloru i ekspresji. Unikatowe dzieło sztuki abstrakcyjnej do nowoczesnych wnętrz.
Sprzedany
„MÓZGOWY” (2021) autorstwa Anny Kordowicz-Markuszewskiej to abstrakcyjny obraz olejny o minimalistycznej formie i wyrazistej kolorystyce. Unikatowe dzieło współczesnej sztuki polskiej.
Sprzedany
„Żółwiowy” (2022) Anny Kordowicz-Markuszewskiej to ekspresyjny obraz olejny, łączący energię barw z subtelnym rytmem form. Wyjątkowe dzieło współczesnej abstrakcji.
Sprzedany
„Bez tytułu 2” (2019) Anny Kordowicz-Markuszewskiej to ekspresyjny obraz olejny pełen koloru i dynamiki. Abstrakcja inspirowana ruchem i emocją – idealna do nowoczesnych wnętrz.
Sprzedany
„Bez tytułu” (2019) Anny Kordowicz-Markuszewskiej to abstrakcja organiczna inspirowana postimpresjonizmem i sztuką początku XX wieku. Dzieło olejne o wyjątkowej harmonii form i barw.
Sprzedany
„Rybny” (2020) autorstwa Anny Kordowicz-Markuszewskiej to wyjątkowy obraz olejny o bogatej kolorystyce i dynamicznej kompozycji. Dzieło z nurtu abstrakcji organicznej emanuje harmonią, ruchem i energią.
Sprzedany
„Bez Tytułu” (2020) autorstwa Anny Kordowicz-Markuszewskiej – unikalny obraz olejny w duchu postabstrakcji. Ręcznie malowany, łączy klasykę techniki z nowoczesnym podejściem do koloru i formy.
Sprzedany
„Bez Tytułu 2” (2022) autorstwa Anny Kordowicz-Markuszewskiej – obraz olejny w duchu abstrakcji organicznej. Dynamiczna kompozycja pełna koloru, energii i malarskiej ekspresji.
Sprzedany
„Bez Tytułu” (2022) autorstwa Anny Kordowicz-Markuszewskiej – obraz olejny utrzymany w nurcie abstrakcji organicznej. Pełen koloru, energii i emocji, idealny do nowoczesnych wnętrz.
Sprzedany
„Ruah” (2023) autorstwa Anny Jarzymowskiej – obraz olejny o duchowym i emocjonalnym charakterze. Subtelna kompozycja łącząca energię koloru z wewnętrznym spokojem i harmonią.
Sprzedany
„Uciszenie Burzy” (2023) autorstwa Anny Jarzymowskiej – abstrakcyjny obraz pełen dynamiki i koloru. Kompozycja łącząca organiczne i geometryczne formy w harmonijnym dialogu barw.
Sprzedany
Obraz „Taurus” (2022) autorstwa Anety i Filipa Gębskich – dzieło z cyklu MIRAGES, łączące fotografię i rysunek. Czarno-biała kompozycja inspirowana naturą, pełna elegancji i symbolizmu.
Sprzedany
Obraz „Gallus” (2022) autorstwa Anety i Filipa Gębskich – dzieło z cyklu MIRAGES, łączące fotografię i rysunek. Surrealistyczna martwa natura w czerni i bieli, pełna emocji i tajemniczości.
Sprzedany
Obraz „Gemini” (2022) autorstwa Anety i Filipa Gębskich – unikalne dzieło z cyklu MIRAGES, łączące fotografię i rysunek. Czarno-biała martwa natura o wyjątkowej głębi i precyzji detalu.
Sprzedany
Obraz „Dwie całujące się kury” (2022) autorstwa Anety i Filipa Gębskich – unikalne dzieło z cyklu MIRAGES, łączące fotografię i rysunek w subtelnej czarno-białej kompozycji inspirowanej światem natury.
Sprzedany
Obraz „Pisces” (2022) autorstwa Anety i Filipa Gębskich – wyjątkowe dzieło z cyklu MIRAGES, łączące fotografię i rysunek w subtelnej, czarno-białej kompozycji inspirowanej światem natury.
Sprzedany
Obraz „Le Papillon Noir” (2022) autorstwa Anety i Filipa Gębskich – wyjątkowe dzieło z cyklu MIRAGES, łączące fotografię i rysunek w czarno-białej kompozycji inspirowanej światem natury.
Sprzedany
Obraz „Koliber” (2023) autorstwa Anety i Filipa Gębskich – dzieło z cyklu MIRAGES, łączące fotografię i rysunek w subtelnej, czarno-białej kompozycji inspirowanej naturą i minimalizmem.
Sprzedany
Obraz „Childhood” (2023) autorstwa Anety i Filipa Gębskich – niezwykłe dzieło z cyklu MIRAGES, łączące fotografię i rysunek w subtelnej, czarno-białej kompozycji inspirowanej naturą i wspomnieniami dzieciństwa.
Sprzedany
Obraz „Welonka” (2023) autorstwa Anety i Filipa Gębskich – wyjątkowa grafika z cyklu MIRAGES, łącząca fotografię i rysunek w subtelnej czarno-białej kompozycji.
Sprzedany
Obraz „Netoperek” (2022) autorstwa Anety i Filipa Gębskich – dzieło z cyklu MIRAGES, łączące fotografię i rysunek w minimalistycznej, czarno-białej kompozycji inspirowanej światem fauny.
Sprzedany
Obraz „Playboy” (2023) autorstwa Anety i Filipa Gębskich – dzieło z cyklu MIRAGES, łączące fotografię i rysunek w surrealistycznej, czarno-białej kompozycji.
Sprzedany
Obraz „Dudki” (2023) autorstwa Anety i Filipa Gębskich – wyjątkowe dzieło z cyklu MIRAGES, łączące fotografię i rysunek w subtelnej, czarno-białej kompozycji inspirowanej naturą.
Sprzedany
Obraz „Crocodylinac” (2023) autorstwa Anety i Filipa Gębskich – wyjątkowa grafika z cyklu MIRAGES, łącząca fotografię i rysunek w czarno-białej, ekspresyjnej kompozycji.
Sprzedany
Obraz „Backdog” (2022) autorstwa Anety i Filipa Gębskich – wyjątkowe dzieło z cyklu MIRAGES, łączące fotografię i rysunek w minimalistycznej formie.
Sprzedany
Obraz „Plotki” (2023) autorstwa Anety i Filipa Gębskich – dzieło z cyklu MIRAGES, łączące fotografię i rysunek w minimalistycznej formie.
Sprzedany
Obraz „Arlequin” (2023) autorstwa Anety i Filipa Gębskich – niezwykły kolaż z cyklu MIRAGES, łączący fotografię i rysunek.
Sprzedany
Obraz „Dolphins” (2023) autorstwa Anety i Filipa Gębskich – wyjątkowe dzieło z cyklu MIRAGES, łączące fotografię i rysunek.
Sprzedany
Obraz „Fauna i Flora .1” (2022) autorstwa Anety i Filipa Gębskich – wyjątkowe dzieło z cyklu MIRAGES, łączące fotografię i rysunek.
Sprzedany
Obraz „Fauna i Flora .2” (2022) autorstwa Anety i Filipa Gębskich – wyjątkowe dzieło z cyklu MIRAGES, łączące fotografię i rysunek.
Sprzedany
Obraz „Fauna i Flora .3” (2022) autorstwa Anety i Filipa Gębskich – wyjątkowe dzieło z cyklu MIRAGES, łączące fotografię i rysunek.
Sprzedany
Obraz „Benedictio” (2022) autorstwa Anety i Filipa Gębskich – wyjątkowe dzieło z cyklu MIRAGES, łączące fotografię i rysunek.
Sprzedany
Obraz „Precatio” (2021) autorstwa Anety i Filipa Gębskich – wyjątkowe dzieło z cyklu MIRAGES, łączące fotografię i rysunek.
Sprzedany
Obraz „Czapla” (2023) autorstwa Anety i Filipa Gębskich – wyjątkowe dzieło z cyklu MIRAGES, łączące fotografię i rysunek.
Sprzedany
Obraz „Żuraw” (2023) autorstwa Anety i Filipa Gębskich – dzieło z cyklu MIRAGES, łączące fotografię i rysunek.
Sprzedany
Rysunek „Iluzja 1” (2019) autorstwa Anety i Filipa Gębskich – dzieło z cyklu MIRAGES, łączące figuratywność, realizm magiczny i surrealizm.
Sprzedany
Rysunek „Iluzja 2” (2019) autorstwa Anety i Filipa Gębskich – dzieło z cyklu MIRAGES, balansujące między realizmem a surrealizmem.
Sprzedany
Obraz „Happiness” (2023) autorstwa Anety i Filipa Gębskich – dzieło z cyklu MIRAGES, łączące fotografię i rysunek.
Sprzedany
Obraz „Lotonotozaury” (2023) autorstwa Anety i Filipa Gębskich – dzieło z cyklu MIRAGES, łączące fotografię i rysunek.
Sprzedany
Obraz „Pocałunek” (2023) autorstwa Anety i Filipa Gębskich – dzieło z cyklu MIRAGES, łączące fotografię i rysunek.
Sprzedany
Fotografia „Colibri” (2020) autorstwa Anety i Filipa Gębskich – dzieło z cyklu MIRAGES, łączące fotografię i rysunek.
Sprzedany
Obraz „Capricornus” (2020) autorstwa Anety i Filipa Gębskich – dzieło z cyklu MIRAGES, łączące fotografię i rysunek.
Sprzedany
Obraz „Whituś” (2023) autorstwa Anety i Filipa Gębskich – dzieło z cyklu MIRAGES, łączące fotografię i rysunek.
Sprzedany
Obraz „Drugie życie I” (2021) autorstwa Anety i Filipa Gębskich – dzieło z cyklu MIRAGES łączącego fotografię i rysunek. Minimalistyczna praca inspirowana naturą, pokazana na 28. Międzynarodowym Biennale Plakatu.
Sprzedany
Obraz „W drodze II” (2021) autorstwa Anety i Filipa Gębskich – technika MIRAGES łącząca fotografię i rysunek. Minimalistyczna praca inspirowana człowiekiem, pokazana na 28. Międzynarodowym Biennale Plakatu.
Sprzedany
Obraz „W drodze I” (2023) Anety i Filipa Gębskich – wyjątkowa technika MIRAGES łącząca fotografię i rysunek. Minimalizm inspirowany człowiekiem, prezentowany na 28. Międzynarodowym Biennale Plakatu.
Sprzedany
Obraz „W drodze III” (2021) autorstwa Anety i Filipa Gębskich – technika MIRAGES łącząca fotografię i rysunek. Minimalizm inspirowany człowiekiem, prezentowany na 28. Międzynarodowym Biennale Plakatu.
Sprzedany
Obraz „Kurki” (2023) autorstwa Anety i Filipa Gębskich – unikalna technika MIRAGES łącząca fotografię i rysunek. Minimalistyczna praca inspirowana światem fauny i flory, prezentowana na 28. Międzynarodowym Biennale Plakatu.
Sprzedany
Obraz „Grey Harbour 2” (2020) Andrzeja Maląga – olej na płycie HDF, romantyczna wizja portu w mglistym świetle, oprawa aluminiowa.
Sprzedany
Obraz „Neolythic Biforium” (2023) Andrzeja Maląga – olej na płycie HDF, oprawa w aluminiową ramę, certyfikat autentyczności. Mistyczna podróż w duchu realizmu magicznego i surrealizmu.
Sprzedany
Obraz „Tłumy II” (2023) Andrzeja Ciołka – olej na płótnie lniano-bawełnianym, bez ramy. Symboliczna kogucia syrena jako metafora współczesnego człowieka pomiędzy „ścianami codzienności”.
Sprzedany
Obraz „Tłumy III” (2023) Andrzeja Ciołka – olej na płótnie lniano-bawełnianym, bez ramy. Symboliczna podróż po czerwonej kładce ponad dachami, pomiędzy „ścianami codzienności”.
Sprzedany
„Dialogi 109 vs 109” (2023) Andrzeja Ciołka – olej na płótnie 85 × 95 cm. W symbolicznym tonie zachęca do rozmowy mimo ludzkich różnic.
Sprzedany
„Tłumy V” (2023) Andrzeja Ciołka – olej na płótnie lniano-bawełnianym. Symboliczna interpretacja obecności współczesnego człowieka, uwięzionego pomiędzy „ścianami codzienności”.
Sprzedany
Obraz „Balon IX” (2020) Magdy Maciaszek – akryl na płótnie z dodatkiem płatków miedzi, 80 × 120 cm. Cykl „Autoteliczność drogi”. Werniks matowy, boki wykończone w kolorach obrazu, gotowy do zawieszenia.
Sprzedany
Obraz „Live is only a splash I” (2018) Magdy Maciaszek – akryl na płótnie, tondo Ø80 cm, cykl „Splash Woman”. Abstrakcyjna forma, boki zamalowane, werniks matowy. Eksponowany na „Genoa International Fine Art 2019”, Włochy.
Sprzedany
Obraz „Personality Dychotomy” (2021) Magdy Maciaszek – akryl na płótnie 120×80 cm, cykl „Splash Woman”. Abstrakcyjna kompozycja w czerni i bieli, werniks matowy, boki zamalowane.
Sprzedany
Obraz „She III” (2021) Magdy Maciaszek – akryl na płótnie 80×80 cm, cykl „Splash Woman”. Werniks matowy, boki zamalowane. Prezentowany m.in. na Salon International d’art Contemporain, Carrousel du Louvre, Paryż.
Sprzedany
Obraz „Papugi III” (2021) Magdy Maciaszek – akryl na płótnie 180×200 cm, cykl „Dychotomia osobowości”. Werniks matowy, boki zamalowane.
Sprzedany
Obraz „Balon XIII” (2020) Magdy Maciaszek – akryl na płótnie 80×120 cm, w odcieniach różu i żółci, z cyklu „Autoteliczność drogi”.
Sprzedany
Obraz „Balon XXXVIII” (2020) Magdy Maciaszek – akryl na płótnie 120×80 cm, utrzymany w błękitach, z cyklu „Autoteliczność drogi”.
Sprzedany
Obraz „Flaming VIII” (2020) Magdy Maciaszek – akryl na płótnie 120×80 cm, subtelna figuracja z elementami abstrakcji, utrzymana w różach i szarościach.
Sprzedany
„Sowa II” (2021) Magdy Maciaszek – akryl na płótnie 160×180 cm. Figuracyjna kompozycja przecinana złotą linią, łącząca realizm i ekspresję. Z cyklu „Dychotomia osobowości”.
Sprzedany
„Papugi” (2022) Magdy Maciaszek – obraz akrylowy na płótnie 120×120 cm, utrzymany w czerni i bieli. Metafora ludzkiego charakteru, część cyklu „Dychotomia osobowości”.
Sprzedany
Obraz „Shape of a Woman IV” (2018) Magdy Maciaszek – akryl na lnie 113×113 cm, subtelna abstrakcja inspirowana anatomią kobiety, utrzymana w odcieniach błękitów i złocieni.
Sprzedany
Obraz „Orzeł I” (2021) Magdy Maciaszek – akryl na płótnie 90×90 cm, ekspresyjna kompozycja w odcieniach bieli, brązu i żółci, z cyklu „Dychotomia osobowości”.
Sprzedany
Obraz „Blue Sigh 5” (2017) Magdy Maciaszek – akryl na płótnie 90×90 cm, abstrakcyjne ujęcie duszy kobiety w odcieniach błękitu i szarości.
Sprzedany
Obraz „Łoś” (2022) Magdy Maciaszek – akryl na płótnie, figuratywne ujęcie zwierzęcia w brązach, bieli i złocie. Z cyklu „Dychotomia osobowości”.
Sprzedany
Obraz „Pszczoła” (2023) Magdy Maciaszek – akryl na płótnie, symboliczna figuracja z elementami złota. Cykl „Dychotomia osobowości”.
Sprzedany
Instalacja „Balon XXXIX” (2023) Amonarii Magdy Maciaszek – cztery tafle pleksi z przedstawieniem balonu w odcieniach różu, bieli i kobaltu. Praca trójwymiarowa z cyklu „Autoteliczność drogi”.
Sprzedany
Instalacja „Owad” (2023) Magdy Maciaszek – cztery tafle pleksi, wielowarstwowe przedstawienie owada z cyklu „Dychotomia osobowości”.
Sprzedany
„Ćma” (2023) Amonarii Magdy Maciaszek – akryl na płótnie 120×120 cm. Figuracyjna kompozycja o czarnym tle, z motywem ćmy malowanej dwuaspektowo – między światłem a cieniem. Z cyklu „Dychotomia osobowości”.
Sprzedany
„Podwodny świat III”, 2022 – obraz akrylowy Alicji Wysockiej (120×70 cm). Abstrakcyjna wizja morskiej flory i fauny, pełna koloru i głębi. Trzecia praca z cyklu „Podwodny świat”.
Sprzedany
„Nieznana przestrzeń VII”, 2021 – obraz akrylowy Alicji Wysockiej (100×70 cm). Geometryczna abstrakcja inspirowana kosmosem, część cyklu „Nieznana przestrzeń”.
Sprzedany
„Świat we wrzosach”, 2021 – subtelny obraz akrylowy Alicji Wysockiej (60×100 cm). Połączenie nowoczesnej abstrakcji z symboliką wrzosu jako znaku szczęścia i niezależności.
Sprzedany
„Buszujący w miasteczku”, 2021 – obraz akrylowy Alicji Wysockiej (80×100 cm). Energetyczna abstrakcja z cyklu „Buszujący w miasteczku”, pełna koloru i życia.
Sprzedany
„Pociąg, 2021” Akaki – obraz olejny na płótnie. Surrealistyczna, pełna ruchu scena barwnego pociągu, z intensywną grą kolorów i onirycznym klimatem.
Sprzedany
„Słoń, 2022” Akaki – obraz olejny na płótnie (100×80 cm). Surrealistyczna scena słonia balansującego na kolorowych kulach, z atmosferą tajemniczości i lekkości.
Sprzedany
„Rybka, 2022” Akaki – obraz olejny na płótnie (100×50 cm). Surrealistyczna scena dwóch postaci w relacji z dużą rybą, pełna humoru i intensywnej kolorystyki.
Sprzedany
„Shade of polo” Agaty Strzemeckiej – obraz akrylowy na płótnie (90×60 cm). Minimalistyczne ujęcie jeźdźca na koniu, pełne gry światła i cienia.
Sprzedany
„Blue Monday” Agaty Strzemeckiej – obraz akrylowy na płótnie (76×102 cm) z 2022 roku. Refleksja nad kulturą masową, psychologią i sprzecznościami codzienności.