Obrazy do biura - Oryginalne dzieła sztuki Artystów na sprzedaż
Sprzedany
„Grey Composition” (2024) Romana Gossa to abstrakcyjny obraz olejny na płótnie zdominowany przez stonowane szaro-niebieskie tło. Jasne akcenty żółci, bieli, czerni, brązu i jasnej zieleni pojawiają się w odważnych, teksturowanych blokach, tworząc wrażenie warstw i architektonicznej kompozycji.
Sprzedany
„Composition 17” (2024) Romana Gossa to abstrakcyjny obraz olejny na płótnie, zbudowany z poziomych i pionowych bloków koloru. Ciepła, ziemista paleta brązów, beżów, żółci, bieli i jasnej zieleni oraz bogata faktura tworzą wrażenie głębi, światła i wyrafinowanej struktury.
Sprzedany
„Vox” (2024) Romana Gossa to obraz olejny na płótnie, w którym ciepłe czerwienie i brązy kontrastują z chłodnymi, jasnozielonymi plamami barwnymi. Geometryczna kompozycja i bogata faktura tworzą wrażenie dynamicznej walki światła i cienia.
Sprzedany
„Miracle” (2024) Romana Gossa to olejny obraz na płótnie, w którym artysta tworzy półabstrakcyjny krajobraz w zgeometryzowanych formach i stonowanych błękitach. Wielowarstwowo nakładane kolory i bogata faktura budują spokojną, niemal medytacyjną przestrzeń światła i cienia.
Sprzedany
„Lux 7707” (2023) Rafała Wieczorka to ręcznie malowany, abstrakcyjny obraz akrylowy na płótnie z cyklu Lux. Dominujące odcienie szarej platyny tworzą minimalistyczne studium światła, idealne do nowoczesnego salonu, biura lub eleganckiego gabinetu.
Sprzedany
„Lux 8813” (2018) Rafała Wieczorka to ręcznie malowany, abstrakcyjny obraz akrylowy na płótnie z cyklu Lux. Dominujące żółto-złote odcienie tworzą studium światła, idealne jako nowoczesny obraz do salonu, biura lub eleganckiego gabinetu.
Sprzedany
„Lux 0171” (2017) Rafała Wieczorka to abstrakcyjny obraz akrylowy na płótnie z cyklu Lux, poświęcony tematowi światła. Minimalistyczna kompozycja w żółtych odcieniach idealnie dopełni nowoczesne wnętrza salonu, biura lub gabinetu.
Sprzedany
„Koncert Organowy” (2022) Rafała Labijaka to olej na reliefowym podkładzie (płyta HDF), 100 × 100 cm. Struktura warstw buduje spektakl światła i cienia – jak tytułowy koncert organowy. Praca była wystawiana i reprodukowana w katalogu „Sztuka kochania…”.
Sprzedany
„Prośba o księżyc” (2023) – monotypia Rafała Labijaka, olej na tekturze, 57 × 76 cm. Emocjonalny szkic – zapis chwili, który artysta wykorzystuje jako bazę do późniejszych obrazów; reprodukowana w katalogu „Sztuka kochania…”.
Sprzedany
Grafika „Fatum” (1999) autorstwa Przemysława Tyszkiewicza. Akwaforta (monochromatyczna), 50 × 50 cm (kwadrat). Centralna postać nagiej kobiety wpisana w surrealny pejzaż pełen fantastycznych stworzeń i roślin; motyw słońca i kręgu sugeruje cykliczność życia i nieuchronność losu.
Sprzedany
Grafika „Siedem Moich Żeber” (2011) autorstwa Przemysława Tyszkiewicza. Akwaforta (monochromatyczna), 50 × 50 cm (kwadrat). Centralna postać mężczyzny na tronie wśród mitycznych stworzeń (ptaki, ryby) i roślin; kompozycja o układzie gwiazdy, gęsty światłocień, symboliczny oniryzm.
Grafika „Dziki Łyk Pierwotnej Herbaty” (2014) autorstwa Przemysława Tyszkiewicza. Akwaforta i akwatinta na płycie miedzianej, 94 × 67 cm (poziom). Nad przestrzenią unoszą się grzyby – część z architektonicznymi detalami (pagoda) – pomiędzy którymi przemieszczają się dzikie psy/wilki; gęsty światłocień, surrealna symbolika.
Grafika „Meteorologia Przypadkowych Halucynacji” (2002) autorstwa Przemysława Tyszkiewicza. Akwaforta i akwatinta na płycie miedzianej, odbitka na papierze bawełnianym Zurkal, 94 × 67 cm (poziom). Realistyczna ciężarówka pod sklepieniem lewitujących grzybów; precyzyjna kreska, głęboki światłocień i wielowarstwowa symbolika.
Sprzedany
Grafika „Statyka Głębin” (2004) autorstwa Przemysława Tyszkiewicza. Akwaforta i akwatinta na płycie miedzianej, odbitka na papierze bawełnianym Zurkal, 94 × 67 cm (poziom). Na ciemnym tle sofa i unoszący się nad nią koliber; po prawej skrętne wieże/kolumny. Mistrzowski światłocień, realizm detalu i oniryczna symbolika.
Grafika „O Świcie Zakwitł Czarny Ocean” (2002) autorstwa Przemysława Tyszkiewicza. Akwaforta i akwatinta na płycie miedzianej, odbitka na papierze bawełnianym Zurkal, 94 × 67 cm (poziom). Surrealna scena świtu: kwiaty wynurzające się z mroku, statek spleciony z roślinnością, smok i architektoniczna struktura niczym most/forteca; mistrzowski światłocień i gęsta symbolika.
Sprzedany
Grafika „Kwiaty Nocy” (2002) autorstwa Przemysława Tyszkiewicza. Akwaforta i akwatinta na płycie miedzianej, odbitka na papierze bawełnianym Zurkal, 94 × 67 cm (poziom). Trzy świetliste kwiaty na tle nocnego nieba i sierpa księżyca; mistrzowski światłocień, precyzja detalu i oniryczna symbolika.
Grafika „Chabrowy Księżyc Pól Mrozowych” (2011) autorstwa Przemysława Tyszkiewicza. Akwaforta i akwatinta, 94 × 67 cm (poziom). Oniryczna scena: skrzydlata świnia, unoszące się zwierzęta i monumentalny byk na pierwszym planie; mistrzowski światłocień i gęsta symbolika.
Sprzedany
Grafika „Serce Wrocławia” (2016) autorstwa Przemysława Tyszkiewicza. Akwaforta i akwatinta, 49 × 60 cm (pion). Monochromatyczne anatomiczne serce wypełnione motywami wrocławskiej architektury; mistrzowski światłocień i detale budujące oniryczny klimat miasta.
Sprzedany
Grafika „Księżycowy Ogród” (2020) autorstwa Przemysława Tyszkiewicza. Akwaforta i akwatinta, 40 × 53 cm (pion). Oniryczna kompozycja łącząca realizm detalu (płatki, kolce róż) z mrocznym światłocieniem i bogatą symboliką.
Sprzedany
Obraz „Jezioro Płaskie” (2024) autorstwa Piotra Trusika. Olej na płótnie, 21 × 30 cm (pion). Kameralna notatka malarska natury z Pleneru Jerzwałd 2024 — próba zatrzymania ulotnej gry światła, powietrza i czasu.
Sprzedany
Obraz „Pamiątka” (2024) autorstwa Piotra Trusika. Olej na desce, 30,5 × 21 cm (poziom). Ulotna notatka malarska natury z Pleneru Jerzwałd 2024 — próba zatrzymania chwili, światła i pamięci widzenia.
Sprzedany
Obraz „Zdarzenia” (2024) autorstwa Piotra Trusika. Olej na płótnie, 30 × 40 cm (pion). Malarska refleksja o wolności kobiet i decyzyjności o ciele: kontrast gęstej, obcej materii z delikatnością spojrzenia buduje niejednoznaczną narrację.
Sprzedany
Obraz „Znaleziony 2” (2024) autorstwa Piotra Trusika. Olej na płótnie, 34,5 × 40,5 cm (pion). Ulotna notatka malarska natury z Pleneru Jerzwałd 2024 — o efemeryczności obcowania z pejzażem i pamięci widzenia.
Sprzedany
Obraz „Znaleziony 1” (2024) autorstwa Piotra Trusika. Olej na płótnie, 30 × 24 cm (poziom). Ulotna notatka malarska natury z Pleneru Jerzwałd 2024 — o efemeryczności kontaktu z pejzażem i pamięci widzenia.
Sprzedany
Obraz „Pomiędzy 4” (2024) autorstwa Piotra Trusika. Olej na płótnie, technika własna, 145 × 115 cm (poziom). Liminalna kompozycja zawieszona między widzialnym a odczuwalnym; sylwetka człowieka konfrontuje przestrzeń, pamięć i emocje. Prezentowany na wystawie „Pomiędzy” w CSW Zamek Ujazdowski (22.02–24.03.2024).
Sprzedany
Obraz „Pomiędzy 3” (2024) autorstwa Piotra Trusika. Olej na płótnie, technika własna, 145 × 115 cm (poziom). Liminalna kompozycja zawieszona między widzialnym a odczuwalnym; sylwetka człowieka konfrontuje przestrzeń, pamięć i emocje. Prezentowany na wystawie indywidualnej „Pomiędzy” w CSW Zamek Ujazdowski (22.02–24.03.2024).
Sprzedany
Obraz „Pomiędzy 2” (2024) autorstwa Piotra Trusika. Olej na płótnie, 40 × 34 cm (poziom). Liminalna kompozycja zawieszona między tym, co widzialne i odczuwalne; sylwetka człowieka konfrontuje przestrzeń, pamięć i emocje. Prezentowany na wystawie „Pomiędzy” w CSW Zamek Ujazdowski (22.02–24.03.2024).
Sprzedany
Obraz „Pomiędzy 1” (2024) autorstwa Piotra Trusika. Olej na płótnie, 35 × 35 cm. Liminalna kompozycja o zawieszeniu między tym, co widzialne i odczuwalne; motyw sylwetki konfrontującej przestrzeń, pamięć i emocje.
Sprzedany
Obraz „Hypnos” (2022) z cyklu Mity i legendy autorstwa Piotra Piecko. Mixed media (olej, akryl, płatki złota) na płótnie, 80 × 100 cm (poziom). Portret Hypnosa – boga snu – łączący klasyczną ikonografię z nowoczesnym wykończeniem. Sygn. prawy dolny róg; rama American Box.
Sprzedany
Obraz „Afrodyta” (2022) z cyklu Mity i legendy autorstwa Piotra Piecko. Mixed media (olej, akryl, płatki złota) na płótnie, 150 × 100 cm. Współczesny portret bogini miłości i piękna, łączący klasyczną ikonografię ze złoceniami. Sygn. lewy dolny róg.
Sprzedany
Obraz „Icarus” (2023) z cyklu Mity i legendy autorstwa Piotra Piecko. Mixed media (akryl, płatki złota) na płótnie, 115 × 75 cm. Współczesna interpretacja mitu Ikara – blask złocenia kontra upadek i hybris. Sygn. prawy dolny róg; rama American Box.
Sprzedany
Obraz „Apollo” (2023) z cyklu Mity i legendy autorstwa Piotra Piecko. Mixed media (akryl, płatki złota) na płótnie, 100 × 70 cm. Portret Apolla – boga światła, sztuki i poezji – łączący klasyczny motyw z nowoczesną materią. Sygn. prawy dolny róg; rama American Box.
Sprzedany
Obraz „Przebudzenie” (2022) autorstwa Piotra Horodyńskiego. Olej na płótnie, 100 × 120 cm. Surrealno–magiczno-realistyczna kompozycja z centralną postacią kobiecą i symbolicznymi formami; praca przygotowana na wystawę „KOBIETA – … pamięci Anny Bilińskiej” (Muzeum im. Jacka Malczewskiego, Radom, 2022).
Sprzedany
Obraz „Ku wolności” (2015) autorstwa Piotra Horodyńskiego. Olej na płótnie, 100 × 92 cm. Surrealno–magiczno-realistyczna opowieść o ruchu ku zmianie i odwadze; stonowana paleta, głęboki światłocień, kontemplacyjny nastrój.
Sprzedany
Obraz „Oczekiwanie” (2022) autorstwa Piotra Horodyńskiego. Olej na płótnie, 100 × 81 cm. Surrealno-fantastyczna scena: ruiny jako ślad czasu i doświadczeń oraz światło niosące obietnicę „nowego”. Kontemplacyjny nastrój, wyrazisty światłocień.
Sprzedany
Obraz „CISZA JEST POEZJĄ” (2022) autorstwa Piotra Horodyńskiego. Olej na płótnie, 100 × 120 cm. Surrealno–magiczno-realistyczna scena z motywem szachów jako metafory wyborów; wyrazisty światłocień i stonowane, chłodne tonacje budują kontemplacyjny nastrój.
Sprzedany
Obraz „Bezmiar ciszy” (2025) autorstwa Piotra Horodyńskiego. Olej na płótnie, 61 × 50 cm. Fantastyczno-surrealna kompozycja w stonowanych błękitach i granatach, przywodzących na myśl lód, arktyczną przestrzeń i wieczorne niebo; intymny, kontemplacyjny nastrój.
Sprzedany
Obraz „2nd Avenue” (2019) autorstwa Pauliny Taranek. Akryl i olej na płótnie, 100 × 80 cm. Monochromatyczny cityscape balansujący między figuracją a abstrakcją; rytm linii i kontrast czerni z bielą budują dynamikę metropolii. Sygn. „P.Taranek” (PD) + pełne nazwisko na odwrociu (PD).
Sprzedany
Obraz „1rst Avenue” (2019) autorstwa Pauliny Taranek. Akryl na płótnie, 80 × 60 cm. Monochromatyczny cityscape w czerni i bieli: aleja między wieżowcami ujęta w minimalistyczne linie i rytm faktur. Sygn. „P.Taranek” (PD) + pełne nazwisko na odwrociu (PD).
Sprzedany
Obraz „Uwaga, to nie chmury” (2021) autorstwa Pauliny Taranek. Akryl na płótnie, 100 × 80 cm. Street-artowy pejzaż miasta z Pałacem Kultury i Nauki w roli głównej; kontrast ciepłych i chłodnych barw podkreśla formę architektoniczną. Sygn. „P.Taranek” (PD) + pełne nazwisko na odwrociu (LD).
Sprzedany
Obraz „Blues” (2021) autorstwa Pauliny Taranek. Olej na płótnie, 120 × 120 cm. Miejska panorama z cyklu Cityscapes w odcieniach błękitów i czerni; dynamiczna architektura, melancholijny klimat. Sygnatura „P.Taranek” (LD) + sygnatura na odwrociu.
Obraz „Tam, przez piaskowe wzgórza” (2024) autorstwa Pauliny Katarzyny Zielskiej. Olej na płótnie, 40 × 30 cm. Pejzaż w odcieniach różu i fioletu; miękkie tekstury, daleki zarys gór, harmonijny, kontemplacyjny nastrój.
Sprzedany
Obraz „Ciepło cieplej” (2021) autorstwa Pauliny Katarzyny Zielskiej. Olej na płótnie, 90 × 90 cm. Pejzaż w ciepłej palecie czerwieni, pomarańczy i złota: droga prowadząca ku górom, falujące wzgórza i blask zachodzącego słońca podkreślający kontury terenu.
Sprzedany
Obraz „Zakopianka” (2021) autorstwa Pauliny Katarzyny Zielskiej. Olej na płótnie, 90 × 90 cm. Miejska scena w blasku zachodzącego słońca: pusta ulica prowadzi ku horyzontowi, po prawej neon z symbolem płomienia; róże, pomarańcze i błękity kontrastują z ciemnymi sylwetami drzew i znaków.
Sprzedany
Obraz „Golden Circle” (2021) autorstwa Moniki Wałęgi. Akryl na płótnie / mixed media z akcentami złota, 100 × 100 cm. Centralny złoty okrąg, praca reaguje na światło – zmienia odbiór w ciągu dnia. Sygnatura na odwrocie.
Sprzedany
Obraz „Inferno” (2023) autorstwa Miry Pürschel. Akryl na płótnie, 100 × 100 cm. Konceptualna, ekspresyjna abstrakcja – ogniste napięcie kolorów i modelowana faktura tworzą labirynt emocji: chaos, ból, oczyszczenie.
Sprzedany
Obraz „No name Ochra” (2023) autorstwa Miry Pürschel. Technika mieszana / akryl na płótnie, 120 × 100 cm. Minimalistyczna monochromia w odcieniach ochry; zamalowane krawędzie, sygnatura z boku i na odwrocie, certyfikat autentyczności.
Sprzedany
Obraz „Retrogradacja 02” (2022) autorstwa Miry Pürschel. Akryl na płótnie, 140 × 100 cm. Minimalistyczna abstrakcja inspirowana ruchem wstecznym planet; kontrast czerni i ochry, wyrazista materia, sygnatura na froncie i odwrocie.
Sprzedany
Obraz „No name Red” (2023) autorstwa Miry Pürschel. Technika mieszana / akryl na płótnie (szpachla), 120 × 100 cm. Minimalistyczna kompozycja zdominowana przez intensywną czerwień; wyrazista faktura i silny ładunek emocji.
Sprzedany
Obraz „Future Past” (2021) autorstwa Matyldy Burszty. Technika mieszana na płótnie lnianym (olej, kolaż z materiałów z recyklingu, fotografia, elementy haftu), 120 × 90 cm. Dwie uproszczone postaci wypełnione kolażem – spotkanie figuracji z eksperymentem i echem pamięci.
Sprzedany
Obraz „Aurora” (2022) autorstwa Matyldy Burszty. Technika mieszana – kolaż i olej na płótnie, 90 × 120 cm. Romantyczny, filmowy portret kobiety – nieuchwytnej jak tytułowa zorza; warstwowa materia, barwne prześwity, puls światła.
Sprzedany
Obraz „Let’s dive” (2023) autorstwa Marty Chudzik. Akryl na płótnie (technika własna), 120 × 90 cm. Abstrakcja inspirowana wodą; turkusowa paleta, strukturalna powierzchnia i wrażenie zanurzenia.
Obraz „I wanna be yours but only tonight” (2022) autorstwa Marty Chudzik. Technika mieszana na płótnie (akryl, markery/pisaki, pastele), 140 × 120 cm. Abstrakcja inspirowana street artem i graffiti: energiczny gest, typograficzne echa, warstwowa faktura.
Sprzedany
Obraz „In light we trust” (2023) autorstwa Marty Chudzik. Akryl na płótnie (technika własna), 160 × 130 cm. Organiczna abstrakcja w odcieniach błękitu; minimalistyczna kompozycja i wyrazista faktura budują spokój oraz poczucie przestrzeni.
Sprzedany
Obraz „Flowing river” (2023) autorstwa Marty Chudzik. Akryl na płótnie (technika własna), 180 × 100 cm. Abstrakcyjny nurt barw w odcieniach turkusu i czerni; wyrazista faktura nadaje głębię i ruch.
Sprzedany
Obraz „Plaża Południowa” (2018) autorstwa prof. Mariusza Woszczyńskiego. Akryl na płótnie, 81 × 65 cm. Reportażowy zapis codzienności: turyści i plażowicze ujęci ekspresyjnym gestem, nasycona paleta i letnie światło.
Sprzedany
Obraz „Bulwar” (2020) autorstwa prof. Mariusza Woszczyńskiego. Akryl na płótnie, 100 × 50 cm. Reportażowy kadr codzienności: rowerzysta i obserwatorki uchwyceni ekspresyjnym gestem, z harmonią żywych barw.
Sprzedany
Obraz „Plaża” (2020) autorstwa prof. Mariusza Woszczyńskiego. Akryl na płótnie, 100 × 50 cm. Reportażowy zapis codzienności: plażowicze i rowerzysta ujęci ekspresyjnym gestem, z harmonią żywych barw.
Sprzedany
Rysunek „Raven Ballet” (2022) autorstwa Małgorzaty Bańkowskiej. Tusz na papierze, 29,5 × 40,5 cm. Ekspresyjna kompozycja z serii MONO|STEREO, wykonana stalówką z kontrastem czerni i bieli; szkic notatnikowy o energii gestu.
Sprzedany
Obraz „Akt, Kobieta i Mars” (2024) autorstwa Maliny Wieczorek. Technika mieszana na płótnie (akryl/olej/kredka), 100 × 100 cm. Z cyklu Kobiety i Planety – kobiecość jako żywioł łączący siłę i wrażliwość; czerwone akcenty „Marsowe”, żywy gest, warstwowa faktura.
Sprzedany
Obraz „Akt, Kobieta i Słońce” (2024) autorstwa Maliny Wieczorek. Technika mieszana na płótnie (akryl, olej, pastel, ołówek/kredka), 120 × 130 cm. Współczesny akt jako nośnik emocji, duchowości i pytań o tożsamość – ciało sprowadzone do znaku i formy.
Sprzedany
Obraz „Akt Owoc Kobiecości” (2024) autorstwa Maliny Wieczorek. Technika mieszana na płótnie (akryl, olej, pastele, ołówek), 100 × 170 cm. Współczesny akt jako manifest różnorodnych ról i energii kobiecej – sensualność spotyka siłę i sprawczość.
Sprzedany
Obraz „Whituś” (2023) autorstwa Anety i Filipa Gębskich – dzieło z cyklu MIRAGES, łączące fotografię i rysunek.
Sprzedany
Obraz „Mu” (2022) autorstwa Franciszka Ledóchowskiego. Gestualna, introspektywna kompozycja balansująca między abstrakcją a znakiem – pulsująca materia, organiczne smugi i świetlisty akcent prowadzący wzrok ku centrum.
Sprzedany
Obraz „Spirit” (2025) autorstwa Franciszka Ledóchowskiego. Akryl na płótnie. Nocny, świetlisty pejzaż wyobraźni: pulsujący krąg światła ponad półfiguratywnymi formami roślinnymi, gęsta impastowa materia i żywe kontrasty barw.
Sprzedany
Obraz „Imaginare” (2025) autorstwa Franciszka Ledóchowskiego. Akryl na płótnie. Gestualna, impastowa abstrakcja – wibrujące strumienie koloru, organiczne kształty i świetlisty rdzeń kompozycji.
Sprzedany
Instalacja „Owad” (2023) Magdy Maciaszek – cztery tafle pleksi, wielowarstwowe przedstawienie owada z cyklu „Dychotomia osobowości”.
Sprzedany
„Thirst” (2022) Elżbiety Kubat to obraz wykonany techniką acrylic pouring. Płynne błękity i organiczne kształty tworzą abstrakcyjną kompozycję pełną energii i emocji. Oprawiony w ramę typu float z surowego drewna sosnowego.
Sprzedany
„Thirsty Tree” (2022) Elżbiety Kubat to abstrakcyjne dzieło wykonane techniką acrylic pouring. Błękitne odcienie i organiczne formy tworzą wizualną harmonię oraz głębię, a rama typu float podkreśla trójwymiarowy charakter kompozycji.
Sprzedany
„Motion 1” (2022) Elżbiety Kubat to obraz wykonany w technice pouring art. Artystka tworzy płynną, organiczną kompozycję inspirowaną ruchem fal i światłem odbitym na wodzie. Dzieło oprawione jest w elegancką ramę 3D.
Sprzedany
„Motion 2” (2022) Elżbiety Kubat to obraz wykonany w technice pouring art — dynamicznym stylu malarstwa akrylowego, w którym farby wylewane na płótno tworzą organiczne, płynne struktury. Dzieło utrzymane jest w chłodnej tonacji błękitów i prezentowane w efektownej ramie 3D.
Sprzedany
„Dekadencja” (2005) Bartłomieja Martensa to ekspresyjny obraz o symbolicznym znaczeniu, ukazujący upadek i odrodzenie w wymiarze duchowym i estetycznym. To dzieło, które prowokuje do refleksji nad przemijaniem i pięknem w jego schyłkowej formie.
Sprzedany
„Metafizyka” (2017) Bartłomieja Martensa to malarska refleksja nad istnieniem i przemijaniem. W kompozycji łączącej figurację z abstrakcją artysta bada granice bytu, światła i formy, tworząc dzieło pełne symbolicznej głębi.
Sprzedany
„Wewnętrzny Gwałt” (2018) Bartłomieja Martensa to mocna, introspektywna abstrakcja o psychologicznym ładunku. Zderzenie gestu, koloru i światła tworzy napięcie, które prowadzi od chaosu do oczyszczenia.
Sprzedany
„Oczekiwanie” (2020) Bartłomieja Martensa to ekspresyjny obraz o głębokim nastroju, łączący tradycję malarską z nowoczesną formą. Dzieło emanuje emocją, subtelnym napięciem i refleksją nad czasem oraz obecnością.
Sprzedany
„Absorbcyjna Sielanka” (2000) Bartłomieja Martensa to nastrojowa, refleksyjna kompozycja łącząca klasyczną wrażliwość z nowoczesnym językiem form. Subtelna gra kolorów i harmonijna konstrukcja wprowadzają do wnętrza spokój i poetycki rytm.
Sprzedany
„Egocentryzm” (2014) autorstwa Bartłomieja Martensa to ekspresyjny obraz o silnym ładunku emocjonalnym. Dzieło bada granice ludzkiego ego i samotności, łącząc elementy abstrakcji z symbolizmem i głęboką introspekcją.
Sprzedany
„Polowanie” (2022) Bartłomieja Martensa to ekspresyjny obraz wykonany techniką mieszaną – akryl, olej, tempera i tusz. Dzieło łączy klasykę z nowoczesnością, ukazując napięcie, dynamikę i symboliczny wymiar ludzkich instynktów.
Obraz „Polish pantone – summer edition” (2025) autorstwa Izabeli Siemiątkowskiej. Olej na płótnie z pastą woskową. Chłodna, rozświetlona abstrakcja: miękkie piony, horyzontalny „próg” światła i głębokie, morskie tony w dolnej partii.
Sprzedany
Obraz „Wisła II” (2025) autorstwa Izabeli Siemiątkowskiej. Olej na płótnie z pastą woskową, 90 × 90 cm. Minimalistyczny pejzaż nad rzeką: ciemna, koncentryczna kopuła i jasny pas brzegu z drobnymi sylwetami.
Sprzedany
Obraz „Wisła I” (2025) autorstwa Izabeli Siemiątkowskiej. Olej na płótnie z pastą woskową, 90 × 90 cm. Minimalistyczna scena: ciemna, koncentryczna „czasza” nad jasnym polem i drobnymi sylwetami jak na zimowym brzegu Wisły.
Sprzedany
Obraz „Podglądaczka” (2025) autorstwa Izabeli Siemiątkowskiej. Olej na płótnie z pastą woskową. Scena podzielona na chłodny, niebieskawy kadr z sylwetką w cieniu i ciepłe, pomarańczowe wnętrze z profilem postaci – malarskie napięcie między obserwującym a obserwowaną.
Sprzedany
Obraz „Kręgi VI” (2025) autorstwa Izabeli Siemiątkowskiej. Olej na płótnie z pastą woskową, 150 × 100 cm. Aerialna kompozycja w chłodnych szarościach i błękitach: koncentryczne łuki, drobne sylwety jak punkty na lodowej tafli.
Sprzedany
Obraz „Kręgi V” (2025) autorstwa Izabeli Siemiątkowskiej. Olej na płótnie z pastą woskową, 150 × 100 cm. Aerialna kompozycja: ciemna, architektoniczna górna partia, jasna arena z siatką linii i drobnymi sylwetami; poniżej samotna figura w chłodnych błękitach.
Sprzedany
Obraz „Kręgi VII” (2025) autorstwa Izabeli Siemiątkowskiej. Olej na płótnie z pastą woskową, 150 × 100 cm. Aerialna, nocna kompozycja: czarna półkula jak otchłań, wokół niej jasny pierścień z mikrosylwetami.
Sprzedany
Obraz „Back to back”, 2024 autorstwa Izabeli Siemiątkowskiej. Olej na płótnie z pastą woskową. Monochromatyczna, nocna kompozycja: półkolista „czasza” czerni, pion z drobnych świateł i koncentryczne refleksy jak kręgi na wodzie. Olej + pasta woskowa, 150×100 cm
Sprzedany
Obraz „Polish pantone II” (2024) autorstwa Izabeli Siemiątkowskiej. Olej na płótnie z pastą woskową. Chłodna, minimalistyczna abstrakcja: pionowe pasma, subtelne przetarcia i jasny, horyzontalny akcent światła.
Sprzedany
Obraz „Krakry” autorstwa Izabeli Siemiątkowskiej. Olej na płótnie i pasta woskowa, format 150 × 100 cm. Subtelna abstrakcja w chłodnej, szarozielonej palecie z poziomym pasem światła i fakturowymi „pęknięciami”.
Sprzedany
Obraz „Big Blue 16” (2024) autorstwa Magdaleny Purol. Akryl na płótnie, 50 × 50 cm. Nasycona, abstrakcyjna kompozycja w odcieniach błękitu. Cena: 2200 zł.
Sprzedany
Obraz „Spotkania III” (2023) autorstwa Magdaleny Laskowskiej. Akryl na płótnie. Poetyczna scena na trawniku: niebieska rzeźba i leżąca postać z książką, uchwycone w minimalistycznej kompozycji.
Sprzedany
Obraz „Wieczorne światła” (2022) autorstwa Magdaleny Laskowskiej. Akryl na płótnie, 50 × 40 cm. Nastrojowa scena miejska o zmierzchu: geometryczne bryły domów, latarnia i ciepłe światło okien.
Sprzedany
Obraz „Wieczór nad rzeką” (2022) autorstwa Magdaleny Laskowskiej. Akryl na płótnie, 92 × 73 cm. Pejzaż o złocistej palecie z lustrem wody i miękką, wieczorną poświatą.
Obraz „W poszukiwaniu utraconego koloru” (2022) autorstwa Łukasza Jankiewicza. Olej na płótnie, format 100 × 150 × 3 cm. Enigmatyczny portret kobiety w odcieniach czerwieni, nasycony kolorem i fakturą.
Sprzedany
Obraz „Kobieca dominacja” (2022) autorstwa Leszka Markuszewskiego. Olej na płótnie, format 121 × 140 × 3 cm. Abstrakcyjna kompozycja o filozoficznym fundamencie – błękity i chłodne tony kontra soczysta czerwień. Sygnatura na odwrocie.
Sprzedany
Obraz „Bez tytułu 1” (2022) autorstwa Leszka Markuszewskiego. Olej na płótnie, duży format 180 × 160 cm. Postabstrakcyjna kompozycja łącząca fantastyczne motywy, intensywny kolor i precyzję prowadzenia pędzla. Unikat, ręcznie malowany.
Sprzedany
Obraz „Antypop” (2022) autorstwa Leszka Markuszewskiego. Olej na płótnie, format 120 × 160 cm. Unikat, ręcznie malowany na zagruntowanym podobraziu.
Sprzedany
Obraz „REFLECTION” (2022) autorstwa Lecha Batora. Olej na płótnie, 60 × 80 cm, w dekoracyjnej ramie stanowiącej część koncepcji. Popkulturowa symbolika, odniesienia do komiksu i graffiti, surrealne zestawienia.
Sprzedany
Obraz „HER MESS” (2022) autorstwa Lecha Batora. Olej na płótnie, 130 × 100 cm, w dekoracyjnej ramie stanowiącej część koncepcji. Popkulturowa symbolika, komiks, graffiti, surrealne zestawienia.
Sprzedany
Obraz „Heritage” (2022) autorstwa Lecha Batora. Mixed media na płótnie, 64 × 90 cm. Ręcznie malowany, w dekoracyjnej ramie stanowiącej część koncepcji. Symbolika czerpiąca z popkultury, komiksu i graffiti.
Sprzedany
Obraz „Blue eyes” autorstwa Krzysztofa Stępniewskiego. Realistyczny portret/akt malowany na płótnie, utrzymany w żywej, kolorowej palecie. Format ok. 120 cm.
Sprzedany
Obraz „Wieżowce świata” (2018) autorstwa Krzysztofa Ludwina. Akryl na płótnie, format 120 × 100 cm. Ekspresyjna, wielkomiejska kompozycja światła i koloru.
Sprzedany
Obraz „Kopenhaska ekspresja 2” (2017) autorstwa Krzysztofa Ludwina. Akryl na płótnie, format 130 × 100 cm. Nasycona kolorystycznie impresja miasta i światła Północy.
Sprzedany
Obraz „Barcelona” (2018) autorstwa Krzysztofa Ludwina. Akryl na płótnie, format 120 × 100 cm. Malarstwo łączące klasykę i współczesną wrażliwość kolorystyczną.
Sprzedany
Obraz „Unholy” (2023) – ręcznie malowany olej na płótnie z wykorzystaniem szlagmetalu i bawełnianego sznurka. Figuratywna kompozycja z centralną postacią. Format 130 × 130 cm.
Sprzedany
Plakat „Kaper” (2020) autorstwa Karoliny Sosnowskiej. Kolorowa ilustracja digitalowa inspirowana muzyką; format 70 × 100 cm. Sygnowany, z certyfikatem.
Obraz „Funkie, ślimaki i ośmiornica” (2022) autorstwa Karoliny Sosnowskiej. Ilustracja w technice mieszanej: akwarela, flamastery, kredka. Format 56 × 68 cm. Unikat – 1 sztuka, sygnowana, z certyfikatem.
Sprzedany
Grafika „Kosmos XIX” (2021) autorstwa Karoliny Sosnowskiej. Ilustracja w technice mieszanej: akwarela, flamastery, kredka. Format 29 × 42 cm. Unikat – 1 sztuka, sygnowana, z certyfikatem.
Sprzedany
Grafika „Woda 3” (2022) z cyklu „Autoportret odczuwalny”. Druk 12-pigmentowy na papierze archiwizacyjnym, format 70 × 100 cm, nakład 2. Sygnowana, z certyfikatem.
Sprzedany
Grafika „Woda 5” (2022) z cyklu „Autoportret odczuwalny”. Druk 12-pigmentowy na papierze archiwizacyjnym, format 70 × 100 cm, nakład 2. Sygnowana, z certyfikatem.
Sprzedany
Grafika „Woda 1” (2022) z cyklu „Autoportret odczuwalny”. Druk 12-pigmentowy na papierze archiwizacyjnym, format 70 × 100 cm, nakład 2. Sygnowana, z certyfikatem.
Sprzedany
Obraz „Kosmos VII” (2021) autorstwa Karoliny Sosnowskiej. Ilustracja w technice mieszanej: akwarela, flamastery, kredka. Format 29 × 42 cm. Unikat – 1 sztuka, sygnowana, z certyfikatem.
Sprzedany
Plakat „Young” (2020) autorstwa Karoliny Sosnowskiej. Kolorowa ilustracja digitalowa inspirowana muzyką; format 70 × 100 cm. Sygnowany, z certyfikatem.
Sprzedany
Plakat „Wars” (2020) autorstwa Karoliny Sosnowskiej. Kolorowa ilustracja digitalowa inspirowana muzyką; format 70 × 100 cm. Sygnowany, z certyfikatem.
Sprzedany
Grafika „Kosmos V” (2021) autorstwa Karoliny Sosnowskiej. Ilustracja w technice mieszanej: akwarela, flamastery, kredka. Format 29 × 42 cm. Unikat – 1 sztuka, sygnowana, z certyfikatem.
Sprzedany
Grafika „Mara” (2021) z cyklu „Autoportret odczuwalny”. Czarno-biały sitodruk, format 42 × 59 cm, nakład 2. Sygnowana, z certyfikatem.
Sprzedany
Grafika „Ośmiornica 2” (2021) z cyklu „Autoportret odczuwalny”. Czarno-biały sitodruk, format 42 × 59 cm, nakład 2. Sygnowana, z certyfikatem.
Sprzedany
Grafika „Magnolie, meduzy i motyl” (2022) autorstwa Karoliny Sosnowskiej. Ilustracja w technice mieszanej: akwarela, flamastery, kredka. Format 56 × 68 cm. Unikat – 1 sztuka, sygnowana, z certyfikatem.
Sprzedany
Grafika „Konik” (2021) z cyklu „Autoportret odczuwalny”. Czarno-biały sitodruk, format 42 × 59 cm, nakład 2. Sygnowana, z certyfikatem.
Sprzedany
Grafika „Meduzy” (2021) z cyklu „Autoportret odczuwalny”. Czarno-biały sitodruk, format 42 × 59 cm, nakład 2. Sygnowana, z certyfikatem.
Sprzedany
Grafika „Muszle” (2021) z cyklu „Autoportret odczuwalny”. Czarno-biały sitodruk, format 42 × 59 cm, nakład 2. Sygnowana, z certyfikatem.
Sprzedany
Grafika „Woda 4” (2022) z cyklu „Autoportret odczuwalny”. Druk 12-pigmentowy na papierze archiwizacyjnym, format 70 × 100 cm, nakład 2. Sygnowana, z certyfikatem.
Sprzedany
Grafika „Koralowiec” (2021) z cyklu „Autoportret odczuwalny”. Czarno-biały sitodruk, format 42 × 59 cm, nakład 2. Sygnowana, z certyfikatem.
Sprzedany
Grafika „Ukwiał” (2021) z cyklu „Autoportret odczuwalny”. Czarno-biały sitodruk, format 42 × 59 cm, nakład 2. Sygnowana, z certyfikatem.
Sprzedany
Grafika „Ośmiornica 1” (2021) z cyklu „Autoportret odczuwalny”. Czarno-biały sitodruk, format 42 × 59 cm, nakład 2. Sygnowana, z certyfikatem.
Sprzedany
Grafika „Kosmos VIII” (2021) autorstwa Karoliny Sosnowskiej. Ilustracja w technice mieszanej: akwarela, flamastery, kredka. Format 29 × 42 cm. Unikat – 1 sztuka, sygnowana, z certyfikatem.
Sprzedany
Obraz „Kosmos IV” (2021) autorstwa Karoliny Sosnowskiej. Ilustracja w technice mieszanej: akwarela, flamastery, kredka. Format 29 × 42 cm. Unikat – 1 sztuka, sygnowana, z certyfikatem.
Sprzedany
Obraz „Kosmos VI” (2021) autorstwa Karoliny Sosnowskiej. Ilustracja w technice mieszanej: akwarela, flamastery, kredka. Format 29 × 42 cm. Unikat – 1 sztuka, sygnowana, z certyfikatem.
Sprzedany
Obraz „Meteoryty” (2021) autorstwa Karoliny Sosnowskiej. Ilustracja w technice mieszanej: akwarela, flamastery, kredka. Format 29 × 42 cm. Unikat – 1 sztuka, sygnowana, z certyfikatem.
Sprzedany
Grafika „Woda 6” (2022) z cyklu „Autoportret odczuwalny”. Druk 12-pigmentowy na papierze archiwizacyjnym, format 70 × 100 cm, nakład 2. Sygnowana, z certyfikatem.
Sprzedany
Grafika „Woda 2” (2022) z cyklu „Autoportret odczuwalny” autorstwa Karoliny Sosnowskiej. Druk 12-pigmentowy na papierze archiwizacyjnym, nakład 2 sztuki. Format 70 × 100 cm.
Sprzedany
Obraz „Kosmos I” (2021) autorstwa Karoliny Sosnowskiej to unikatowa ilustracja inspirowana kosmosem. Technika mieszana: akwarela, flamastery, kredka. Format 29 × 42 cm.
Sprzedany
Obraz „Kosmos III” (2021) autorstwa Karoliny Sosnowskiej to unikatowa ilustracja inspirowana kosmosem. Technika mieszana: akwarela, flamastery, kredka. Format 29 × 42 cm.
Sprzedany
Obraz „Kosmos II” (2021) autorstwa Karoliny Sosnowskiej to unikatowa ilustracja artystyczna wykonana techniką mieszaną – akwarela, flamastry i kredka. Dzieło inspirowane jest motywami kosmosu, galaktyk i ciał niebieskich, tworząc niepowtarzalną interpretację rzeczywistości.
Sprzedany
Obraz „Stereometria” (2023) autorstwa Joanny Czajkowskiej to olej na ręcznie robionym płótnie lnianym o wymiarach 110 × 100 cm. Artystka łączy abstrakcję z realizmem figuratywnym, tworząc dzieło pełne napięcia, geometrii i subtelnej zmysłowości.
Sprzedany
Obraz „Rekreacja” (2023) autorstwa Joanny Czajkowskiej to olej na płótnie lnianym o wymiarach 100 × 110 cm. Artystka łączy realizm magiczny i surrealizm w poetyckiej, symbolicznej scenie snu i refleksji nad stereotypami.
Sprzedany
Obraz „Diamentowa Bajka” (2023) autorstwa Joanny Czajkowskiej to ręcznie malowane dzieło olejne na lnianym płótnie. Łączy surrealizm z realizmem magicznym, przedstawiając człowieka w poetyckim, onirycznym ujęciu. Wymiary: 100 × 110 cm.
Sprzedany
Obraz „Kuszenie” (2020) autorstwa Jacka Wojciecha Poteralskiego to abstrakcyjna kompozycja wykonana techniką akrylu na płótnie. Dynamiczne formy i kolory nawiązują do natury oraz flory w pejzażu, tworząc harmonijną, pełną energii strukturę.
Sprzedany
Obraz „Oko Boga” (2019) autorstwa Jacka Wojciecha Poteralskiego to ekspresyjne dzieło sztuki abstrakcyjnej wykonane w technice akrylu na płótnie. Dynamiczna kompozycja barw i linii nawiązuje do duchowości oraz filozofii Vedic Art.
Sprzedany
Obraz „Mosty II” (2023) autorstwa Izabeli Siemiątkowskiej to dzieło wykonane w technice oleju i pasty woskowej na płótnie. Wymiary: 100 × 150 cm. Paleta w odcieniach szarości i akcentach błękitu tworzy refleksyjny i geometryczny klimat.
Sprzedany
Obraz „Polish pantone IV” (2024) autorstwa Izabeli Siemiątkowskiej to dzieło wykonane w technice oleju i pasty woskowej na płótnie. Ciemne sylwetki roślin kontrastują z jasnym tłem, tworząc subtelny pejzaż w duchu minimalizmu.
Sprzedany
Obraz „HG01” (2023) autorstwa Grzegorza Klimka to subtelna abstrakcja geometryczna w odcieniach różu i turkusu. Autorska technika artysty nadaje płótnu wrażenie pulsującej przestrzeni i głębi.
Sprzedany
Obraz „Gród” (2024) autorstwa Grzegorza Klimka to kompozycja abstrakcyjna wykonana w autorskiej technice na płótnie. Geometryczne formy i bogata tekstura tworzą hipnotyzującą strukturę przypominającą miasto lub architektoniczny plan.
Sprzedany
Obraz „Chodźże!” (2020) duetu Grażka Lange & Monika Hanulak to kolaż z kolorowego papieru wykonany metodą tradycyjnej wycinanki. Kompozycja z sylwetkami kotów na białym papierze offsetowym zachwyca lekkością i humorem.
Sprzedany
Obraz „Mucha?” (2021) duetu Grażka Lange & Monika Hanulak to ręcznie wykonany kolaż z czarnego papieru offsetowego, stworzony metodą tradycyjnej wycinanki. Kompozycja z sylwetką kota na tle ecru zachwyca prostotą i wyrafinowaniem.
Sprzedany
Obraz „Wchodzisz czy wychodzisz?” (2021) autorstwa duetu Grażka Lange & Monika Hanulak to dzieło wykonane z kolorowego papieru techniką tradycyjnej wycinanki. Kompozycja z sylwetką kota na kremowym tle zachwyca prostotą i graficzną precyzją.
Sprzedany
Obraz „Ompz” (2022) autorstwa Filipa Moszanta to ręcznie malowane dzieło w stylu abstrakcji organicznej, należące do serii „Rozbicia”. Powstał intuicyjnie, bez szkiców – pełen ekspresji, koloru i energii.
Sprzedany
Obraz „Riw234” (2022) autorstwa Filipa Moszanta to wyjątkowe dzieło wykonane techniką akrylu i tuszu na papierze. Dynamiczna kompozycja w stylu abstrakcji organicznej zachwyca kolorem, ruchem i ekspresją.
Sprzedany
„Winter/Zima 1” (2021) autorstwa Ewy Engler-Herer to obraz malowany temperą na papierze, otwierający cykl Winter/Zima. Łączy klasyczną technikę z nowoczesną wrażliwością, wprowadzając do wnętrza spokój i wyrafinowaną estetykę.
Sprzedany
„Winter/Zima 3” (2021) autorstwa Ewy Engler-Herer to obraz malowany temperą na papierze, stanowiący część cyklu Winter/Zima. Łączy klasyczną technikę z nowoczesnym wyrazem, tworząc dzieło pełne spokoju i równowagi.
Sprzedany
„Winter/Zima 4” (2021) autorstwa Ewy Engler-Herer to obraz malowany temperą na papierze, należący do cyklu Winter/Zima. Łączy klasykę i nowoczesność, wprowadzając do wnętrza spokój, harmonię i artystyczną elegancję.
Sprzedany
„Winter/Zima 5” (2021) autorstwa Ewy Engler-Herer to obraz temperą na papierze z cyklu Winter/Zima. Łączy klasyczną technikę z nowoczesną wrażliwością, wprowadzając do wnętrza harmonię i elegancję.
Sprzedany
„Winter/Zima 6” (2021) autorstwa Ewy Engler-Herer to obraz malowany temperą na papierze, należący do cyklu Winter/Zima. Łączy klasykę i nowoczesność, wprowadzając do wnętrza spokój, harmonię i elegancję.
„Abstrakt V” (2021) Bożeny Tarasiewicz to ekspresyjna kompozycja, w której ciepła żółcień spotyka się z delikatnymi tonami szarości. Obraz emanuje światłem i harmonią, stanowiąc doskonały akcent do nowoczesnego wnętrza.
„Żółte pole z czerwonym budynkiem” (2022) Doroty Kiermasz to obraz akrylowy z elementami rysunku ołówkiem. Artystka tworzy geometryczną abstrakcję o symbolicznym wymiarze, w której pionek staje się alegorią człowieka w sieci zależności.
Sprzedany
„Searching” (2022) Elżbiety Kubat to ręcznie malowany obraz w technice mixed media – akryl i złocenie na płótnie. Utrzymany w pastelowych błękitach i szarościach, oprawiony we włoską ramę z białym i srebrnym wykończeniem, emanuje spokojem i elegancją.
Sprzedany
„Winter/Zima 7” (2021) Ewy Engler-Herer to obraz z cyklu Winter/Zima, wykonany temperą i gwaszem na papierze (30 × 45 cm). Subtelna kompozycja odzwierciedla poetycki nastrój zimowego krajobrazu, w którym światło i cisza tworzą własny rytm.
Sprzedany
„Odmęt / Depths” (2023–2024) Emilii Maryniak to obraz olejny inspirowany morską rośliną Posidonia oceanica. Dzieło przenosi widza w przestrzeń podwodnej głębi – pełnej ruchu, światła i organicznej harmonii.
Sprzedany
„Seagrass” (2024) Emilii Maryniak to obraz akrylowy inspirowany morskim ekosystemem i rośliną Posidonia oceanica. Dzieło stanowi wizualną refleksję nad równowagą natury, ruchem morza i delikatnością życia.
Sprzedany
„Dmuchawiec” (2022) Emilii Maryniak to subtelny obraz akrylowy inspirowany formą owoców Taraxacum. Efemeryczna, kulista struktura dmuchawca staje się metaforą kruchości, przemijania i odradzania się natury.
Sprzedany
„Posidonia Mandala” (2024) Emilii Maryniak to obraz olejny inspirowany rośliną morską Posidonia oceanica. Artystka tworzy wizualną mandalę natury – symbol cykliczności, oczyszczenia i odnowy ekosystemu.
Sprzedany
„Posidonia Plant” (2024) Emilii Maryniak to obraz akrylowy inspirowany morskim ekosystemem. Odwołując się do rośliny Posidonia oceanica, artystka tworzy wizualny symbol nadziei, harmonii i równowagi pomiędzy człowiekiem a naturą.
Sprzedany
„Praca na papierze” (2018) Emilii Maryniak to rysunek wykonany tuszem, stanowiący część projektu I WILL TELL YOU A TALE AND THE TALE WILL BE LONG. Dzieło jest spontanicznym zapisem procesu twórczego, w którym gest, linia i myśl przenikają się w poszukiwaniu harmonii z naturą.
Sprzedany
„Wandering” (2022) Elżbiety Kubat to abstrakcyjne dzieło wykonane techniką mixed media, łączące akryl, złocenie i różne media malarskie. Utrzymane w błękitach i złocistych akcentach, w białej ramie, zachwyca elegancją i nowoczesnym charakterem.
Sprzedany
„Pionek czy gracz” (2021) Doroty Kiermasz to obraz z nurtu abstrakcji rzeczywistej. Minimalistyczna kompozycja przypomina planszę do gry, na której samotny pionek staje się metaforą człowieka mierzącego się z losem.
Sprzedany
„Pink 1” (2019) Doroty Kiermasz to obraz akrylowy z cyklu Podziały od-do kwadratu. Minimalistyczna kompozycja w odcieniach różu i błękitu oparta jest na diagonalnym podziale kwadratu – motywie symbolicznym dla poszukiwania równowagi i symetrii.
Sprzedany
„Pink 2” (2019) Doroty Kiermasz to obraz akrylowy z cyklu Podziały od-do kwadratu, w którym artystka łączy geometrię, minimalizm i emocję. Dynamiczne połączenie różu i błękitu tworzy nowoczesną, pełną energii kompozycję.
Sprzedany
„W poszukiwaniu przejścia” (2020) Doroty Kiermasz to obraz z cyklu Białe na czarnym. Systemy otwarte. Geometryczna abstrakcja o minimalistycznym charakterze łączy techniki akrylowe i rysunek ołówkiem, tworząc metaforę ludzkiej wędrówki i poszukiwania sensu.
Sprzedany
„Podróżnik” (2020) Doroty Kiermasz to abstrakcyjny obraz, w którym geometryczne formy i subtelne barwy tworzą metaforyczną opowieść o podróży, samotności i odnalezieniu siebie.
Sprzedany
„The Pink Explosion” (2023) Doroty Bojanowskiej to grafika wykonana techniką sitodruku, suchej igły i plam olejnych. Artystka tworzy wielowymiarową kompozycję inspirowaną estetyką amerykańskiej popkultury lat 40. i 50.
Sprzedany
„Pejzaż transcendentalny” (2024) Doroty Bojanowskiej to ekspresyjny obraz olejny, w którym intensywne barwy i dynamiczna forma tworzą wizję abstrakcyjnego krajobrazu o duchowym charakterze.
Sprzedany
„Bez tytułu” (2024) Doroty Bojanowskiej to ekspresyjny obraz olejny o silnej energii kolorystycznej i emocjonalnej głębi. Artystka łączy malarstwo z elementami graficznymi i tekstem, tworząc wielowarstwową narrację.
„Abstrakt IV” (2021) Bożeny Tarasiewicz to elegancka kompozycja abstrakcyjna utrzymana w tonach szarości. Geometryczna forma i precyzyjnie zbudowana struktura tworzą dzieło pełne równowagi i głębi.
„Abstrakt III” (2022) Bożeny Tarasiewicz to nowoczesna kompozycja utrzymana w odcieniach czerni i szarości. Minimalizm formy podkreśla emocjonalną głębię, tworząc dzieło pełne refleksji i harmonii.
„Abstrakt I” (2022) Bożeny Tarasiewicz to dynamiczna kompozycja akrylowa, w której intensywna czerwień spotyka się z tonami szarości. Obraz emanuje energią, pasją i równowagą, stanowiąc idealny akcent nowoczesnego wnętrza.
Sprzedany
„Flower” (2023) Bożeny Knecht to subtelny i pełen wdzięku obraz akrylowy, przedstawiający piękno kwiatów w ujęciu artystycznym. Delikatna paleta fioletów i mistrzowska technika oddają harmonię natury i kobiecą wrażliwość autorki.
Sprzedany
„Za mało żeby żyć” (2021) Beaty Walczak to ekspresyjny obraz figuratywny utrzymany w duchu pop-artu. Artystka łączy minimalizm formy z głęboką refleksją nad kondycją człowieka w świecie pełnym izolacji.
Sprzedany
„Klify” (2022) autorstwa Anny Selerowicz to nastrojowy obraz olejny ukazujący samotny dom na szczycie monumentalnych klifów. Pejzaż łączy surowe piękno natury z refleksją nad miejscem człowieka w świecie żywiołów.
Sprzedany
„Samotna Skała” (2022) autorstwa Anny Selerowicz to minimalistyczny pejzaż olejny ukazujący piękno natury i siłę samotności. Skała pośród morza i klifów staje się metaforą wytrwałości i refleksji nad ludzkim doświadczeniem.
Sprzedany
„Kobieta w pomarańczy” (2023) autorstwa Anny Rendeckiej to ekspresyjny rysunek wykonany techniką mieszaną na papierze. Dynamiczne linie i nasycone barwy tworzą współczesny portret kobiety – pełen energii, światła i emocji.
Sprzedany
„Akt” (2021) autorstwa Anny Rendeckiej to ręcznie wykonany rysunek pastelą olejną na szarym papierze. Subtelne studium ludzkiego ciała, w którym delikatność koloru łączy się z wrażliwością i wyciszeniem formy.
Sprzedany
„Leśne Duchy” (2022) autorstwa Anny Rendeckiej to współczesny, abstrakcyjny obraz olejny na płótnie, składający się z dwóch części. Artystka tworzy poetycką wizję natury, w której zieleń i światło przenikają się niczym eteryczne duchy lasu.
Sprzedany
„Akt III” (2020) autorstwa Anny Rendeckiej to subtelny rysunek wykonany techniką mieszaną (ekolina, tusz, ołówek) na papierze. Dzieło stanowi ekspresyjne studium ciała i emocji, zachwycające delikatnością gestu oraz wyczuciem formy.
Sprzedany
„Migrena – Jesień” (2022) autorstwa Anny Rendeckiej to ekspresyjny rysunek wykonany techniką mieszaną (ekolina, ołówek, tusz) na papierze. Dzieło stanowi emocjonalną i introspektywną refleksję artystki nad własnym doświadczeniem bólu i światła jesieni.
Sprzedany
„Migrena – Lato” (2022) autorstwa Anny Rendeckiej to ekspresyjny rysunek wykonany techniką mieszaną (ekolina, ołówek, tusz) na papierze. Abstrakcyjna kompozycja łączy emocjonalne doświadczenie z energią i światłem lata.
Sprzedany
„Letnia Łąka” (2022) autorstwa Anny Rendeckiej to subtelny obraz olejny o wymiarach 100 × 81 cm. Abstrakcyjna kompozycja inspirowana naturą emanuje spokojem i harmonią, łącząc klasykę z nowoczesnością.
Sprzedany
„Łodzie i kutry 2” (2009) Anny Kordowicz-Markuszewskiej to ręcznie malowany obraz olejny na płótnie, inspirowany formami morskimi. Abstrakcyjna kompozycja w duchu postimpresjonizmu łączy kolor, rytm i emocję.
Sprzedany
„Cykl: Łodzie i kutry” (2009) autorstwa Anny Kordowicz-Markuszewskiej to ekspresyjny obraz abstrakcyjny wykonany techniką mieszaną – akryl i olej na płótnie. Ręcznie malowane dzieło o dynamicznej kompozycji i wyjątkowym charakterze.
Sprzedany
„Wylągi” (2014) autorstwa Anny Kordowicz-Markuszewskiej to abstrakcyjna martwa natura wykonana techniką olejną. Ciepła kolorystyka różu i brązu tworzy harmonijną, współczesną kompozycję.
Sprzedany
„Bez tytułu 2” (2020) autorstwa Anny Kordowicz-Markuszewskiej to geometryczna abstrakcja w intensywnych barwach czerwieni i zieleni. Ręcznie malowany obraz olejny o harmonijnej i nowoczesnej kompozycji.
Sprzedany
„Pocięty” (2022) autorstwa Anny Kordowicz-Markuszewskiej to ekspresyjny obraz olejny o dynamicznej, minimalistycznej kompozycji. Dominuje intensywna czerwień i rytm geometrycznych form.
Sprzedany
„Bez tytułu 6” (2022) autorstwa Anny Kordowicz-Markuszewskiej to nowoczesny obraz olejny inspirowany abstrakcją geometryczną. Dynamiczna kompozycja form i barw tworzy dzieło pełne energii i harmonii.
Sprzedany
„Bez tytułu 5” (2022) autorstwa Anny Kordowicz-Markuszewskiej to obraz olejny w nurcie abstrakcji geometrycznej. Harmonijna kompozycja beżowych tonów i powielanych form zachwyca rytmem i elegancją.
Sprzedany
„Bez tytułu 4” (2022) autorstwa Anny Kordowicz-Markuszewskiej to abstrakcyjny obraz olejny, w którym dominuje kolor błękitny. Subtelne rytmy i głębia ultramaryny nadają dziełu wyjątkowy charakter.
Sprzedany
„Bez tytułu 3” (2022) autorstwa Anny Kordowicz-Markuszewskiej to współczesny obraz olejny pełen rytmu, koloru i ekspresji. Unikatowe dzieło sztuki abstrakcyjnej do nowoczesnych wnętrz.
Sprzedany
„MÓZGOWY” (2021) autorstwa Anny Kordowicz-Markuszewskiej to abstrakcyjny obraz olejny o minimalistycznej formie i wyrazistej kolorystyce. Unikatowe dzieło współczesnej sztuki polskiej.
Sprzedany
„Żółwiowy” (2022) Anny Kordowicz-Markuszewskiej to ekspresyjny obraz olejny, łączący energię barw z subtelnym rytmem form. Wyjątkowe dzieło współczesnej abstrakcji.
Sprzedany
„Bez tytułu 2” (2019) Anny Kordowicz-Markuszewskiej to ekspresyjny obraz olejny pełen koloru i dynamiki. Abstrakcja inspirowana ruchem i emocją – idealna do nowoczesnych wnętrz.
Sprzedany
„Bez tytułu” (2019) Anny Kordowicz-Markuszewskiej to abstrakcja organiczna inspirowana postimpresjonizmem i sztuką początku XX wieku. Dzieło olejne o wyjątkowej harmonii form i barw.
Sprzedany
„Rybny” (2020) autorstwa Anny Kordowicz-Markuszewskiej to wyjątkowy obraz olejny o bogatej kolorystyce i dynamicznej kompozycji. Dzieło z nurtu abstrakcji organicznej emanuje harmonią, ruchem i energią.
Sprzedany
„Bez Tytułu” (2020) autorstwa Anny Kordowicz-Markuszewskiej – unikalny obraz olejny w duchu postabstrakcji. Ręcznie malowany, łączy klasykę techniki z nowoczesnym podejściem do koloru i formy.