Sprzedany
Obraz „Blue eyes” autorstwa Krzysztofa Stępniewskiego. Realistyczny portret/akt malowany na płótnie, utrzymany w żywej, kolorowej palecie. Format ok. 120 cm.
Sprzedany
Obraz „Bezmiar ciszy” (2025) autorstwa Piotra Horodyńskiego. Olej na płótnie, 61 × 50 cm. Fantastyczno-surrealna kompozycja w stonowanych błękitach i granatach, przywodzących na myśl lód, arktyczną przestrzeń i wieczorne niebo; intymny, kontemplacyjny nastrój.
Sprzedany
Obraz „Spotkania III” (2023) autorstwa Magdaleny Laskowskiej. Akryl na płótnie. Poetyczna scena na trawniku: niebieska rzeźba i leżąca postać z książką, uchwycone w minimalistycznej kompozycji.
Sprzedany
Obraz „Wieczorne światła” (2022) autorstwa Magdaleny Laskowskiej. Akryl na płótnie, 50 × 40 cm. Nastrojowa scena miejska o zmierzchu: geometryczne bryły domów, latarnia i ciepłe światło okien.
Sprzedany
Obraz „Wieczór nad rzeką” (2022) autorstwa Magdaleny Laskowskiej. Akryl na płótnie, 92 × 73 cm. Pejzaż o złocistej palecie z lustrem wody i miękką, wieczorną poświatą.
Sprzedany
Obraz „Big Blue 16” (2024) autorstwa Magdaleny Purol. Akryl na płótnie, 50 × 50 cm. Nasycona, abstrakcyjna kompozycja w odcieniach błękitu. Cena: 2200 zł.
Sprzedany
Obraz „HG01” (2023) autorstwa Grzegorza Klimka to subtelna abstrakcja geometryczna w odcieniach różu i turkusu. Autorska technika artysty nadaje płótnu wrażenie pulsującej przestrzeni i głębi.
Sprzedany
Obraz „Gród” (2024) autorstwa Grzegorza Klimka to kompozycja abstrakcyjna wykonana w autorskiej technice na płótnie. Geometryczne formy i bogata tekstura tworzą hipnotyzującą strukturę przypominającą miasto lub architektoniczny plan.
Sprzedany
Obraz „Pomiędzy 1” (2024) autorstwa Piotra Trusika. Olej na płótnie, 35 × 35 cm. Liminalna kompozycja o zawieszeniu między tym, co widzialne i odczuwalne; motyw sylwetki konfrontującej przestrzeń, pamięć i emocje.
Sprzedany
Obraz „Pomiędzy 2” (2024) autorstwa Piotra Trusika. Olej na płótnie, 40 × 34 cm (poziom). Liminalna kompozycja zawieszona między tym, co widzialne i odczuwalne; sylwetka człowieka konfrontuje przestrzeń, pamięć i emocje. Prezentowany na wystawie „Pomiędzy” w CSW Zamek Ujazdowski (22.02–24.03.2024).
Sprzedany
Obraz „Znaleziony 1” (2024) autorstwa Piotra Trusika. Olej na płótnie, 30 × 24 cm (poziom). Ulotna notatka malarska natury z Pleneru Jerzwałd 2024 — o efemeryczności kontaktu z pejzażem i pamięci widzenia.
Sprzedany
Obraz „Pomiędzy 3” (2024) autorstwa Piotra Trusika. Olej na płótnie, technika własna, 145 × 115 cm (poziom). Liminalna kompozycja zawieszona między widzialnym a odczuwalnym; sylwetka człowieka konfrontuje przestrzeń, pamięć i emocje. Prezentowany na wystawie indywidualnej „Pomiędzy” w CSW Zamek Ujazdowski (22.02–24.03.2024).
Sprzedany
Obraz „Pamiątka” (2024) autorstwa Piotra Trusika. Olej na desce, 30,5 × 21 cm (poziom). Ulotna notatka malarska natury z Pleneru Jerzwałd 2024 — próba zatrzymania chwili, światła i pamięci widzenia.
Sprzedany
Obraz „Zdarzenia” (2024) autorstwa Piotra Trusika. Olej na płótnie, 30 × 40 cm (pion). Malarska refleksja o wolności kobiet i decyzyjności o ciele: kontrast gęstej, obcej materii z delikatnością spojrzenia buduje niejednoznaczną narrację.
Sprzedany
Obraz „Jezioro Płaskie” (2024) autorstwa Piotra Trusika. Olej na płótnie, 21 × 30 cm (pion). Kameralna notatka malarska natury z Pleneru Jerzwałd 2024 — próba zatrzymania ulotnej gry światła, powietrza i czasu.
Sprzedany
Obraz „Pomiędzy 4” (2024) autorstwa Piotra Trusika. Olej na płótnie, technika własna, 145 × 115 cm (poziom). Liminalna kompozycja zawieszona między widzialnym a odczuwalnym; sylwetka człowieka konfrontuje przestrzeń, pamięć i emocje. Prezentowany na wystawie „Pomiędzy” w CSW Zamek Ujazdowski (22.02–24.03.2024).
Sprzedany
Obraz „Znaleziony 2” (2024) autorstwa Piotra Trusika. Olej na płótnie, 34,5 × 40,5 cm (pion). Ulotna notatka malarska natury z Pleneru Jerzwałd 2024 — o efemeryczności obcowania z pejzażem i pamięci widzenia.
Sprzedany
„Rybka, 2022” Akaki – obraz olejny na płótnie (100×50 cm). Surrealistyczna scena dwóch postaci w relacji z dużą rybą, pełna humoru i intensywnej kolorystyki.
Sprzedany
„Pociąg, 2021” Akaki – obraz olejny na płótnie. Surrealistyczna, pełna ruchu scena barwnego pociągu, z intensywną grą kolorów i onirycznym klimatem.
Sprzedany
„Bez tytułu” (2024) Doroty Bojanowskiej to ekspresyjny obraz olejny o silnej energii kolorystycznej i emocjonalnej głębi. Artystka łączy malarstwo z elementami graficznymi i tekstem, tworząc wielowarstwową narrację.
Sprzedany
„Pejzaż transcendentalny” (2024) Doroty Bojanowskiej to ekspresyjny obraz olejny, w którym intensywne barwy i dynamiczna forma tworzą wizję abstrakcyjnego krajobrazu o duchowym charakterze.
Sprzedany
Obraz „Polish pantone IV” (2024) autorstwa Izabeli Siemiątkowskiej to dzieło wykonane w technice oleju i pasty woskowej na płótnie. Ciemne sylwetki roślin kontrastują z jasnym tłem, tworząc subtelny pejzaż w duchu minimalizmu.
Sprzedany
Obraz „Mosty II” (2023) autorstwa Izabeli Siemiątkowskiej to dzieło wykonane w technice oleju i pasty woskowej na płótnie. Wymiary: 100 × 150 cm. Paleta w odcieniach szarości i akcentach błękitu tworzy refleksyjny i geometryczny klimat.
Sprzedany
Obraz „Ciepło cieplej” (2021) autorstwa Pauliny Katarzyny Zielskiej. Olej na płótnie, 90 × 90 cm. Pejzaż w ciepłej palecie czerwieni, pomarańczy i złota: droga prowadząca ku górom, falujące wzgórza i blask zachodzącego słońca podkreślający kontury terenu.
Sprzedany
Obraz „Zakopianka” (2021) autorstwa Pauliny Katarzyny Zielskiej. Olej na płótnie, 90 × 90 cm. Miejska scena w blasku zachodzącego słońca: pusta ulica prowadzi ku horyzontowi, po prawej neon z symbolem płomienia; róże, pomarańcze i błękity kontrastują z ciemnymi sylwetami drzew i znaków.
Obraz „Tam, przez piaskowe wzgórza” (2024) autorstwa Pauliny Katarzyny Zielskiej. Olej na płótnie, 40 × 30 cm. Pejzaż w odcieniach różu i fioletu; miękkie tekstury, daleki zarys gór, harmonijny, kontemplacyjny nastrój.
Sprzedany
Obraz „Akt Owoc Kobiecości” (2024) autorstwa Maliny Wieczorek. Technika mieszana na płótnie (akryl, olej, pastele, ołówek), 100 × 170 cm. Współczesny akt jako manifest różnorodnych ról i energii kobiecej – sensualność spotyka siłę i sprawczość.
Sprzedany
Obraz „Akt, Kobieta i Słońce” (2024) autorstwa Maliny Wieczorek. Technika mieszana na płótnie (akryl, olej, pastel, ołówek/kredka), 120 × 130 cm. Współczesny akt jako nośnik emocji, duchowości i pytań o tożsamość – ciało sprowadzone do znaku i formy.
Sprzedany
„Lady Atom” (2022) Rolanda Kościółka to szkliwiona rzeźba ceramiczna z limitowanego cyklu Lady. Każda praca powstaje w nakładzie do 30 sztuk, z unikatowym motywem kolorystycznym, przedstawiającym kobietę w długiej sukni w futurystycznym, biotechnologicznym świecie.
Sprzedany
„Lady Atom” (2022) Rolanda Kościółka to szkliwiona rzeźba ceramiczna z limitowanego cyklu Lady. Każda rzeźba powstaje w nakładzie do 30 egzemplarzy i ma unikatowy motyw kolorystyczny, przedstawiający kobietę w długiej sukni w futurystycznym, biotechnologicznym świecie.
Sprzedany
„Lady Sky” (2022) Rolanda Kościółka to szkliwiona rzeźba ceramiczna z limitowanego cyklu Lady. Każda praca powstaje w nakładzie do 30 egzemplarzy i ma unikatowy motyw kolorystyczny, przedstawiający piękną, elegancką i pewną siebie kobietę o pozaziemskim rodowodzie.
Sprzedany
„Old Lady” (2024) Rolanda Kościółka to szkliwiona rzeźba ceramiczna o formie inspirowanej sztuką starożytnego Egiptu. Unikatowy motyw kolorystyczny i swobodna interpretacja tematu nadają jej wyjątkowy, kolekcjonerski charakter.
Sprzedany
„Poison Lady” (2024) Rolanda Kościółka to szkliwiona rzeźba ceramiczna z limitowanego cyklu Lady. Ukazuje pozornie delikatną i elegancką kobietę, która skrywa mroczną tajemnicę – można ją poznać, lecz nie wyjawić.
Sprzedany
„Last Parrot” (2024) Rolanda Kościółka to szkliwiona rzeźba ceramiczna przedstawiająca papugę arę z wyeksponowanym motywem czaszki. Jedna z prac z serii animalistycznych, stanowi wyraziste połączenie figury zwierzęcia i symbolicznej refleksji nad przemijaniem.
Sprzedany
„Dialogi 109 vs 109” (2023) Andrzeja Ciołka – olej na płótnie 85 × 95 cm. W symbolicznym tonie zachęca do rozmowy mimo ludzkich różnic.
Sprzedany
„Blue Monday” Agaty Strzemeckiej – obraz akrylowy na płótnie (76×102 cm) z 2022 roku. Refleksja nad kulturą masową, psychologią i sprzecznościami codzienności.