Sprzedany
Obraz „Blue eyes” autorstwa Krzysztofa Stępniewskiego. Realistyczny portret/akt malowany na płótnie, utrzymany w żywej, kolorowej palecie. Format ok. 120 cm.
Sprzedany
Obraz „Bezmiar ciszy” (2025) autorstwa Piotra Horodyńskiego. Olej na płótnie, 61 × 50 cm. Fantastyczno-surrealna kompozycja w stonowanych błękitach i granatach, przywodzących na myśl lód, arktyczną przestrzeń i wieczorne niebo; intymny, kontemplacyjny nastrój.
Sprzedany
Obraz „Spotkania III” (2023) autorstwa Magdaleny Laskowskiej. Akryl na płótnie. Poetyczna scena na trawniku: niebieska rzeźba i leżąca postać z książką, uchwycone w minimalistycznej kompozycji.
Sprzedany
Obraz „Wieczorne światła” (2022) autorstwa Magdaleny Laskowskiej. Akryl na płótnie, 50 × 40 cm. Nastrojowa scena miejska o zmierzchu: geometryczne bryły domów, latarnia i ciepłe światło okien.
Sprzedany
Obraz „Wieczór nad rzeką” (2022) autorstwa Magdaleny Laskowskiej. Akryl na płótnie, 92 × 73 cm. Pejzaż o złocistej palecie z lustrem wody i miękką, wieczorną poświatą.
Sprzedany
Obraz „Big Blue 16” (2024) autorstwa Magdaleny Purol. Akryl na płótnie, 50 × 50 cm. Nasycona, abstrakcyjna kompozycja w odcieniach błękitu. Cena: 2200 zł.
Sprzedany
Obraz „HG01” (2023) autorstwa Grzegorza Klimka to subtelna abstrakcja geometryczna w odcieniach różu i turkusu. Autorska technika artysty nadaje płótnu wrażenie pulsującej przestrzeni i głębi.
Sprzedany
Obraz „Gród” (2024) autorstwa Grzegorza Klimka to kompozycja abstrakcyjna wykonana w autorskiej technice na płótnie. Geometryczne formy i bogata tekstura tworzą hipnotyzującą strukturę przypominającą miasto lub architektoniczny plan.
Sprzedany
Obraz „Pomiędzy 1” (2024) autorstwa Piotra Trusika. Olej na płótnie, 35 × 35 cm. Liminalna kompozycja o zawieszeniu między tym, co widzialne i odczuwalne; motyw sylwetki konfrontującej przestrzeń, pamięć i emocje.
Sprzedany
Obraz „Pomiędzy 2” (2024) autorstwa Piotra Trusika. Olej na płótnie, 40 × 34 cm (poziom). Liminalna kompozycja zawieszona między tym, co widzialne i odczuwalne; sylwetka człowieka konfrontuje przestrzeń, pamięć i emocje. Prezentowany na wystawie „Pomiędzy” w CSW Zamek Ujazdowski (22.02–24.03.2024).
Sprzedany
Obraz „Znaleziony 1” (2024) autorstwa Piotra Trusika. Olej na płótnie, 30 × 24 cm (poziom). Ulotna notatka malarska natury z Pleneru Jerzwałd 2024 — o efemeryczności kontaktu z pejzażem i pamięci widzenia.
Sprzedany
Obraz „Pomiędzy 3” (2024) autorstwa Piotra Trusika. Olej na płótnie, technika własna, 145 × 115 cm (poziom). Liminalna kompozycja zawieszona między widzialnym a odczuwalnym; sylwetka człowieka konfrontuje przestrzeń, pamięć i emocje. Prezentowany na wystawie indywidualnej „Pomiędzy” w CSW Zamek Ujazdowski (22.02–24.03.2024).
Sprzedany
Obraz „Pamiątka” (2024) autorstwa Piotra Trusika. Olej na desce, 30,5 × 21 cm (poziom). Ulotna notatka malarska natury z Pleneru Jerzwałd 2024 — próba zatrzymania chwili, światła i pamięci widzenia.
Sprzedany
Obraz „Zdarzenia” (2024) autorstwa Piotra Trusika. Olej na płótnie, 30 × 40 cm (pion). Malarska refleksja o wolności kobiet i decyzyjności o ciele: kontrast gęstej, obcej materii z delikatnością spojrzenia buduje niejednoznaczną narrację.
Sprzedany
Obraz „Jezioro Płaskie” (2024) autorstwa Piotra Trusika. Olej na płótnie, 21 × 30 cm (pion). Kameralna notatka malarska natury z Pleneru Jerzwałd 2024 — próba zatrzymania ulotnej gry światła, powietrza i czasu.
Sprzedany
Obraz „Pomiędzy 4” (2024) autorstwa Piotra Trusika. Olej na płótnie, technika własna, 145 × 115 cm (poziom). Liminalna kompozycja zawieszona między widzialnym a odczuwalnym; sylwetka człowieka konfrontuje przestrzeń, pamięć i emocje. Prezentowany na wystawie „Pomiędzy” w CSW Zamek Ujazdowski (22.02–24.03.2024).
Sprzedany
Obraz „Znaleziony 2” (2024) autorstwa Piotra Trusika. Olej na płótnie, 34,5 × 40,5 cm (pion). Ulotna notatka malarska natury z Pleneru Jerzwałd 2024 — o efemeryczności obcowania z pejzażem i pamięci widzenia.
Sprzedany
„Rybka, 2022” Akaki – obraz olejny na płótnie (100×50 cm). Surrealistyczna scena dwóch postaci w relacji z dużą rybą, pełna humoru i intensywnej kolorystyki.
Sprzedany
„Pociąg, 2021” Akaki – obraz olejny na płótnie. Surrealistyczna, pełna ruchu scena barwnego pociągu, z intensywną grą kolorów i onirycznym klimatem.
Sprzedany
„Bez tytułu” (2024) Doroty Bojanowskiej to ekspresyjny obraz olejny o silnej energii kolorystycznej i emocjonalnej głębi. Artystka łączy malarstwo z elementami graficznymi i tekstem, tworząc wielowarstwową narrację.
Sprzedany
„Pejzaż transcendentalny” (2024) Doroty Bojanowskiej to ekspresyjny obraz olejny, w którym intensywne barwy i dynamiczna forma tworzą wizję abstrakcyjnego krajobrazu o duchowym charakterze.
Sprzedany
Obraz „Polish pantone IV” (2024) autorstwa Izabeli Siemiątkowskiej to dzieło wykonane w technice oleju i pasty woskowej na płótnie. Ciemne sylwetki roślin kontrastują z jasnym tłem, tworząc subtelny pejzaż w duchu minimalizmu.
Sprzedany
Obraz „Mosty II” (2023) autorstwa Izabeli Siemiątkowskiej to dzieło wykonane w technice oleju i pasty woskowej na płótnie. Wymiary: 100 × 150 cm. Paleta w odcieniach szarości i akcentach błękitu tworzy refleksyjny i geometryczny klimat.
Sprzedany
Obraz „Ciepło cieplej” (2021) autorstwa Pauliny Katarzyny Zielskiej. Olej na płótnie, 90 × 90 cm. Pejzaż w ciepłej palecie czerwieni, pomarańczy i złota: droga prowadząca ku górom, falujące wzgórza i blask zachodzącego słońca podkreślający kontury terenu.
Sprzedany
Obraz „Zakopianka” (2021) autorstwa Pauliny Katarzyny Zielskiej. Olej na płótnie, 90 × 90 cm. Miejska scena w blasku zachodzącego słońca: pusta ulica prowadzi ku horyzontowi, po prawej neon z symbolem płomienia; róże, pomarańcze i błękity kontrastują z ciemnymi sylwetami drzew i znaków.
Obraz „Tam, przez piaskowe wzgórza” (2024) autorstwa Pauliny Katarzyny Zielskiej. Olej na płótnie, 40 × 30 cm. Pejzaż w odcieniach różu i fioletu; miękkie tekstury, daleki zarys gór, harmonijny, kontemplacyjny nastrój.
Sprzedany
Obraz „Akt Owoc Kobiecości” (2024) autorstwa Maliny Wieczorek. Technika mieszana na płótnie (akryl, olej, pastele, ołówek), 100 × 170 cm. Współczesny akt jako manifest różnorodnych ról i energii kobiecej – sensualność spotyka siłę i sprawczość.
Sprzedany
Obraz „Akt, Kobieta i Słońce” (2024) autorstwa Maliny Wieczorek. Technika mieszana na płótnie (akryl, olej, pastel, ołówek/kredka), 120 × 130 cm. Współczesny akt jako nośnik emocji, duchowości i pytań o tożsamość – ciało sprowadzone do znaku i formy.
Sprzedany
„Lady Atom” (2022) Rolanda Kościółka to szkliwiona rzeźba ceramiczna z limitowanego cyklu Lady. Każda praca powstaje w nakładzie do 30 sztuk, z unikatowym motywem kolorystycznym, przedstawiającym kobietę w długiej sukni w futurystycznym, biotechnologicznym świecie.
Sprzedany
„Lady Atom” (2022) Rolanda Kościółka to szkliwiona rzeźba ceramiczna z limitowanego cyklu Lady. Każda rzeźba powstaje w nakładzie do 30 egzemplarzy i ma unikatowy motyw kolorystyczny, przedstawiający kobietę w długiej sukni w futurystycznym, biotechnologicznym świecie.
Sprzedany
„Lady Sky” (2022) Rolanda Kościółka to szkliwiona rzeźba ceramiczna z limitowanego cyklu Lady. Każda praca powstaje w nakładzie do 30 egzemplarzy i ma unikatowy motyw kolorystyczny, przedstawiający piękną, elegancką i pewną siebie kobietę o pozaziemskim rodowodzie.
Sprzedany
„Old Lady” (2024) Rolanda Kościółka to szkliwiona rzeźba ceramiczna o formie inspirowanej sztuką starożytnego Egiptu. Unikatowy motyw kolorystyczny i swobodna interpretacja tematu nadają jej wyjątkowy, kolekcjonerski charakter.
Sprzedany
„Poison Lady” (2024) Rolanda Kościółka to szkliwiona rzeźba ceramiczna z limitowanego cyklu Lady. Ukazuje pozornie delikatną i elegancką kobietę, która skrywa mroczną tajemnicę – można ją poznać, lecz nie wyjawić.
Sprzedany
„Last Parrot” (2024) Rolanda Kościółka to szkliwiona rzeźba ceramiczna przedstawiająca papugę arę z wyeksponowanym motywem czaszki. Jedna z prac z serii animalistycznych, stanowi wyraziste połączenie figury zwierzęcia i symbolicznej refleksji nad przemijaniem.
Sprzedany
„Dialogi 109 vs 109” (2023) Andrzeja Ciołka – olej na płótnie 85 × 95 cm. W symbolicznym tonie zachęca do rozmowy mimo ludzkich różnic.
Sprzedany
„Blue Monday” Agaty Strzemeckiej – obraz akrylowy na płótnie (76×102 cm) z 2022 roku. Refleksja nad kulturą masową, psychologią i sprzecznościami codzienności.
Sprzedany
Obraz „Aurora” (2022) autorstwa Matyldy Burszty. Technika mieszana – kolaż i olej na płótnie, 90 × 120 cm. Romantyczny, filmowy portret kobiety – nieuchwytnej jak tytułowa zorza; warstwowa materia, barwne prześwity, puls światła.
Sprzedany
„Shade of polo” Agaty Strzemeckiej – obraz akrylowy na płótnie (90×60 cm). Minimalistyczne ujęcie jeźdźca na koniu, pełne gry światła i cienia.
Sprzedany
„Grey Composition” (2024) Romana Gossa to abstrakcyjny obraz olejny na płótnie zdominowany przez stonowane szaro-niebieskie tło. Jasne akcenty żółci, bieli, czerni, brązu i jasnej zieleni pojawiają się w odważnych, teksturowanych blokach, tworząc wrażenie warstw i architektonicznej kompozycji.
Sprzedany
„Composition 17” (2024) Romana Gossa to abstrakcyjny obraz olejny na płótnie, zbudowany z poziomych i pionowych bloków koloru. Ciepła, ziemista paleta brązów, beżów, żółci, bieli i jasnej zieleni oraz bogata faktura tworzą wrażenie głębi, światła i wyrafinowanej struktury.
Sprzedany
Grafika „Księżycowy Ogród” (2020) autorstwa Przemysława Tyszkiewicza. Akwaforta i akwatinta, 40 × 53 cm (pion). Oniryczna kompozycja łącząca realizm detalu (płatki, kolce róż) z mrocznym światłocieniem i bogatą symboliką.
Sprzedany
Grafika „Serce Wrocławia” (2016) autorstwa Przemysława Tyszkiewicza. Akwaforta i akwatinta, 49 × 60 cm (pion). Monochromatyczne anatomiczne serce wypełnione motywami wrocławskiej architektury; mistrzowski światłocień i detale budujące oniryczny klimat miasta.
Sprzedany
Grafika „Fatum” (1999) autorstwa Przemysława Tyszkiewicza. Akwaforta (monochromatyczna), 50 × 50 cm (kwadrat). Centralna postać nagiej kobiety wpisana w surrealny pejzaż pełen fantastycznych stworzeń i roślin; motyw słońca i kręgu sugeruje cykliczność życia i nieuchronność losu.
Sprzedany
Grafika „Siedem Moich Żeber” (2011) autorstwa Przemysława Tyszkiewicza. Akwaforta (monochromatyczna), 50 × 50 cm (kwadrat). Centralna postać mężczyzny na tronie wśród mitycznych stworzeń (ptaki, ryby) i roślin; kompozycja o układzie gwiazdy, gęsty światłocień, symboliczny oniryzm.
Grafika „Chabrowy Księżyc Pól Mrozowych” (2011) autorstwa Przemysława Tyszkiewicza. Akwaforta i akwatinta, 94 × 67 cm (poziom). Oniryczna scena: skrzydlata świnia, unoszące się zwierzęta i monumentalny byk na pierwszym planie; mistrzowski światłocień i gęsta symbolika.
Sprzedany
Grafika „Kwiaty Nocy” (2002) autorstwa Przemysława Tyszkiewicza. Akwaforta i akwatinta na płycie miedzianej, odbitka na papierze bawełnianym Zurkal, 94 × 67 cm (poziom). Trzy świetliste kwiaty na tle nocnego nieba i sierpa księżyca; mistrzowski światłocień, precyzja detalu i oniryczna symbolika.
Grafika „O Świcie Zakwitł Czarny Ocean” (2002) autorstwa Przemysława Tyszkiewicza. Akwaforta i akwatinta na płycie miedzianej, odbitka na papierze bawełnianym Zurkal, 94 × 67 cm (poziom). Surrealna scena świtu: kwiaty wynurzające się z mroku, statek spleciony z roślinnością, smok i architektoniczna struktura niczym most/forteca; mistrzowski światłocień i gęsta symbolika.
Sprzedany
Grafika „Statyka Głębin” (2004) autorstwa Przemysława Tyszkiewicza. Akwaforta i akwatinta na płycie miedzianej, odbitka na papierze bawełnianym Zurkal, 94 × 67 cm (poziom). Na ciemnym tle sofa i unoszący się nad nią koliber; po prawej skrętne wieże/kolumny. Mistrzowski światłocień, realizm detalu i oniryczna symbolika.
Grafika „Meteorologia Przypadkowych Halucynacji” (2002) autorstwa Przemysława Tyszkiewicza. Akwaforta i akwatinta na płycie miedzianej, odbitka na papierze bawełnianym Zurkal, 94 × 67 cm (poziom). Realistyczna ciężarówka pod sklepieniem lewitujących grzybów; precyzyjna kreska, głęboki światłocień i wielowarstwowa symbolika.
Grafika „Dziki Łyk Pierwotnej Herbaty” (2014) autorstwa Przemysława Tyszkiewicza. Akwaforta i akwatinta na płycie miedzianej, 94 × 67 cm (poziom). Nad przestrzenią unoszą się grzyby – część z architektonicznymi detalami (pagoda) – pomiędzy którymi przemieszczają się dzikie psy/wilki; gęsty światłocień, surrealna symbolika.
Sprzedany
Unikatowa grafika artystyczna na płótnie – linoryt ze złoceniami, pełen subtelnych emocji i wyjątkowej głębi.
Sprzedany
Unikatowa grafika linorytowa ze złoceniami – intymny zapis macierzyństwa, pełen emocji i artystycznej ekspresji.
Sprzedany
Unikatowa grafika linorytowa „Macierzyństwo_20” – emocjonalny zapis codzienności, wykonana na papierze Zerkall 250g.
Sprzedany
Unikatowa grafika „Okruchy_45” – linoryt ze złoceniami i techniką mieszaną na płótnie, pełna symboliki i emocji.
Sprzedany
Unikatowa grafika „Okruchy_44” – linoryt na płótnie ze złoceniami, pełen emocji i subtelnej symboliki.
Sprzedany
Unikatowa grafika „Okruchy_43” – linoryt na płótnie ze złoceniami, pełen emocji i artystycznej głębi.
Sprzedany
Unikatowa grafika „Okruchy_42” – linoryt z rysunkiem i techniką mieszaną na płótnie, pełna subtelności i znaczeń.
Sprzedany
Unikatowa grafika „Okruchy_41” – linoryt na płótnie ze złoceniami i techniką mieszaną, pełen emocji i symboliki.
Sprzedany
Unikatowa grafika „Okruchy_40” – linoryt ze złoceniami i sprayem na płótnie, pełen ekspresji i symboliki.
Sprzedany
Unikatowa grafika „Okruchy_39” – linoryt połączony z rysunkiem i sprayem na płótnie, pełen ekspresji i symboliki.
Sprzedany
Unikatowa grafika „Okruchy_38” – linoryt z pastelą i złoceniami na płótnie, pełen emocji i subtelnej symboliki macierzyństwa.
Sprzedany
Unikatowa grafika „Okruchy_37” – linoryt na płótnie, wzbogacony rysunkiem kredką i złoceniami, wyjątkowe połączenie tradycji i nowoczesności.
Sprzedany
Unikatowa grafika „Okruchy_49” – linoryt na papierze Zerkall ze złoceniami, pełna emocji i refleksji nad codziennością.
Sprzedany
Unikatowa grafika „Okruchy_48” – linoryt na papierze Zerkall, wzbogacony pastelą i złoceniami. Mistrzowskie połączenie tradycji i nowoczesności.
Sprzedany
Unikatowa grafika „Okruchy_47” – linoryt na papierze Zerkall ze złoceniami, metafora kruchości, chaosu i ambiwalencji macierzyństwa.
Sprzedany
Unikatowa grafika „Okruchy_46” – linoryt na papierze Zerkall, wzbogacony rysunkiem kredką i złoceniami. Perfekcyjne połączenie tradycyjnej techniki i nowoczesnej ekspresji.
Sprzedany
Unikatowa grafika „Okruchy_16” – linoryt na papierze Zerkall z pastelą i złoceniami. Emocjonalna opowieść o kruchości, chaosie i macierzyństwie.
Sprzedany
Unikatowa grafika „Okruchy_22” – linoryt na papierze Zerkall, wzbogacony rysunkiem kredką. Subtelne połączenie tradycji i indywidualnego gestu artystki.
Sprzedany
Unikatowa grafika „Okruchy_34” – linoryt na papierze Zerkall z kredką i złoceniami. Symbol kruchości, chaosu i ambiwalencji macierzyństwa.
Sprzedany
Unikatowa grafika „Okruchy_35” – linoryt na papierze Zerkall, wzbogacony rysunkiem kredką. Subtelne połączenie precyzji i indywidualnego gestu artystki.
Sprzedany
Unikatowa grafika „Okruchy_33” – linoryt na papierze Zerkall ze złoceniami i rysunkiem. Symbol kruchości, chaosu i ambiwalencji macierzyństwa.
Sprzedany
Unikatowa grafika „Okruchy_30” – linoryt na papierze Zerkall, wzbogacony rysunkiem i złoceniami. Perfekcyjne połączenie tradycji i artystycznej ekspresji.
Sprzedany
Unikatowa grafika „Okruchy_08” – linoryt na papierze Zerkall z rysunkiem. Symbol kruchości, ulotności i ambiwalencji macierzyństwa.
Sprzedany
Unikatowa grafika „Okruchy_18” – linoryt metodą kropkową na papierze Zerkall, wzbogacony rysunkiem. Połączenie tradycyjnego warsztatu i subtelnej ekspresji.
Sprzedany
„Miracle” (2024) Romana Gossa to olejny obraz na płótnie, w którym artysta tworzy półabstrakcyjny krajobraz w zgeometryzowanych formach i stonowanych błękitach. Wielowarstwowo nakładane kolory i bogata faktura budują spokojną, niemal medytacyjną przestrzeń światła i cienia.
Sprzedany
Unikatowa grafika „Macierzyństwo_21” – linoryt na papierze Zerkall, część cyklu badającego codzienność i ambiwalencję macierzyństwa.
Sprzedany
„Vox” (2024) Romana Gossa to obraz olejny na płótnie, w którym ciepłe czerwienie i brązy kontrastują z chłodnymi, jasnozielonymi plamami barwnymi. Geometryczna kompozycja i bogata faktura tworzą wrażenie dynamicznej walki światła i cienia.
Sprzedany
Grafika „Watch Your Step_01” – linoryt na papierze Zerkall, edycja 2/5 V.E. Część cyklu „Macierzyństwo”, ukazująca codzienny chaos i nieoczekiwaną martwą naturę.
Sprzedany
„Macierzyństwo_23” – unikatowy linoryt Agaty Gertchen na papierze Zerkall. Intymny zapis codzienności i emocji macierzyństwa.
Sprzedany
Obraz „Akt, Kobieta i Mars” (2024) autorstwa Maliny Wieczorek. Technika mieszana na płótnie (akryl/olej/kredka), 100 × 100 cm. Z cyklu Kobiety i Planety – kobiecość jako żywioł łączący siłę i wrażliwość; czerwone akcenty „Marsowe”, żywy gest, warstwowa faktura.
Sprzedany
„Praca na papierze” (2018) Emilii Maryniak to rysunek wykonany tuszem, stanowiący część projektu I WILL TELL YOU A TALE AND THE TALE WILL BE LONG. Dzieło jest spontanicznym zapisem procesu twórczego, w którym gest, linia i myśl przenikają się w poszukiwaniu harmonii z naturą.
Sprzedany
„Posidonia Plant” (2024) Emilii Maryniak to obraz akrylowy inspirowany morskim ekosystemem. Odwołując się do rośliny Posidonia oceanica, artystka tworzy wizualny symbol nadziei, harmonii i równowagi pomiędzy człowiekiem a naturą.
Sprzedany
„Posidonia Mandala” (2024) Emilii Maryniak to obraz olejny inspirowany rośliną morską Posidonia oceanica. Artystka tworzy wizualną mandalę natury – symbol cykliczności, oczyszczenia i odnowy ekosystemu.
Sprzedany
„Dmuchawiec” (2022) Emilii Maryniak to subtelny obraz akrylowy inspirowany formą owoców Taraxacum. Efemeryczna, kulista struktura dmuchawca staje się metaforą kruchości, przemijania i odradzania się natury.
Sprzedany
„Seagrass” (2024) Emilii Maryniak to obraz akrylowy inspirowany morskim ekosystemem i rośliną Posidonia oceanica. Dzieło stanowi wizualną refleksję nad równowagą natury, ruchem morza i delikatnością życia.
Sprzedany
„Odmęt / Depths” (2023–2024) Emilii Maryniak to obraz olejny inspirowany morską rośliną Posidonia oceanica. Dzieło przenosi widza w przestrzeń podwodnej głębi – pełnej ruchu, światła i organicznej harmonii.
Sprzedany
„Prośba o księżyc” (2023) – monotypia Rafała Labijaka, olej na tekturze, 57 × 76 cm. Emocjonalny szkic – zapis chwili, który artysta wykorzystuje jako bazę do późniejszych obrazów; reprodukowana w katalogu „Sztuka kochania…”.
Sprzedany
„Koncert Organowy” (2022) Rafała Labijaka to olej na reliefowym podkładzie (płyta HDF), 100 × 100 cm. Struktura warstw buduje spektakl światła i cienia – jak tytułowy koncert organowy. Praca była wystawiana i reprodukowana w katalogu „Sztuka kochania…”.
Sprzedany
„The Pink Explosion” (2023) Doroty Bojanowskiej to grafika wykonana techniką sitodruku, suchej igły i plam olejnych. Artystka tworzy wielowymiarową kompozycję inspirowaną estetyką amerykańskiej popkultury lat 40. i 50.
Sprzedany
„Letnia Łąka” (2022) autorstwa Anny Rendeckiej to subtelny obraz olejny o wymiarach 100 × 81 cm. Abstrakcyjna kompozycja inspirowana naturą emanuje spokojem i harmonią, łącząc klasykę z nowoczesnością.
Sprzedany
Rzeźba „Her eyes 2” (2023) w formie lampy stołowej: przetworzony papier + cement, wykończenie farbami akrylowymi i werniksem. Fragmentaryczna figura kobieca z kontrolowanymi spękaniami. Wymiary: 37 × 48 cm.
Sprzedany
Obraz „No name Red” (2023) autorstwa Miry Pürschel. Technika mieszana / akryl na płótnie (szpachla), 120 × 100 cm. Minimalistyczna kompozycja zdominowana przez intensywną czerwień; wyrazista faktura i silny ładunek emocji.
Sprzedany
Obraz „Plaża” (2020) autorstwa prof. Mariusza Woszczyńskiego. Akryl na płótnie, 100 × 50 cm. Reportażowy zapis codzienności: plażowicze i rowerzysta ujęci ekspresyjnym gestem, z harmonią żywych barw.
Sprzedany
Obraz „Bulwar” (2020) autorstwa prof. Mariusza Woszczyńskiego. Akryl na płótnie, 100 × 50 cm. Reportażowy kadr codzienności: rowerzysta i obserwatorki uchwyceni ekspresyjnym gestem, z harmonią żywych barw.
Sprzedany
Obraz „Plaża Południowa” (2018) autorstwa prof. Mariusza Woszczyńskiego. Akryl na płótnie, 81 × 65 cm. Reportażowy zapis codzienności: turyści i plażowicze ujęci ekspresyjnym gestem, nasycona paleta i letnie światło.
Sprzedany
Rzeźba „No Name 1” (2023) – fragment ciała kobiety z przetworzonego papieru i cementu, wykończony akrylem. Minimalistyczna forma ze spękaniami i śladami procesu. 31 × 25 × 160 cm.
Sprzedany
Obraz „Inferno” (2023) autorstwa Miry Pürschel. Akryl na płótnie, 100 × 100 cm. Konceptualna, ekspresyjna abstrakcja – ogniste napięcie kolorów i modelowana faktura tworzą labirynt emocji: chaos, ból, oczyszczenie.
Sprzedany
Obraz „Unholy” (2023) – ręcznie malowany olej na płótnie z wykorzystaniem szlagmetalu i bawełnianego sznurka. Figuratywna kompozycja z centralną postacią. Format 130 × 130 cm.
Sprzedany
Obraz „Apollo” (2023) z cyklu Mity i legendy autorstwa Piotra Piecko. Mixed media (akryl, płatki złota) na płótnie, 100 × 70 cm. Portret Apolla – boga światła, sztuki i poezji – łączący klasyczny motyw z nowoczesną materią. Sygn. prawy dolny róg; rama American Box.
Sprzedany
Obraz „Icarus” (2023) z cyklu Mity i legendy autorstwa Piotra Piecko. Mixed media (akryl, płatki złota) na płótnie, 115 × 75 cm. Współczesna interpretacja mitu Ikara – blask złocenia kontra upadek i hybris. Sygn. prawy dolny róg; rama American Box.